شادی بچه ها یمنی از ورود نیروهای انصارالله به یک شهر راهبردی

به گزارش مجله رویای کره ای، موفقیت میدانی اخیر نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در به دست گرفتن کنترل یک شهر راهبردی در استان شبوه با شادی بچه ها یمنی روبه رو شد.

شادی بچه ها یمنی از ورود نیروهای انصارالله به یک شهر راهبردی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن سه شنبه (دیروز) پیروز شدند کنترل شهرهای بیحان و عین در استان شبوه (تقریبا در جنوب شرقی یمن) را به دست بگیرند. (جزئیات بیشتر)

بیحان حدود دویست کیلومتر با عتق مرکز استان شبوه فاصله دارد و از آنجایی که این شهر در راستا اصلی میان استان های نفت خیز شبوه و مأرب قرار گرفته است، دارای اهمیت راهبردی بالایی است.

وب سایت الخبر الیمنی در همین ارتباط فیلمی را منتشر کرد که نشان می دهد بچه ها شهر بیحان سوار بر خودروهای نظامی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن شده اند و برای نشان دادن شادی خود از ورود نیروهای مذکور و اخراج نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی، شعارهایی سر می دهند (بخش اول ویدئو).

منابع محلی اعلام کردند، نیروهای صنعاء شرایط امنیتی این شهر را در کنترل دارند و اهالی از ورود این نیروها خوشحال هستند.

اخیرا اعلام شد، شبه نظامیان حزب الاصلاح همسو با دولت مستعفی یمن قصد دارند نیروهای بیشتری برای حفاظت از چاههای نفتی به شهرستان بیحان اعزام نمایند که این مسأله با واکنش قبائل این منطقه روبرو شد (جزئیات بیشتر)

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1829

به "شادی بچه ها یمنی از ورود نیروهای انصارالله به یک شهر راهبردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شادی بچه ها یمنی از ورود نیروهای انصارالله به یک شهر راهبردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید