خبرنگاران باخت استقلال و الهلال معجزه صعود تراکتور را تکمیل کرد

به گزارش مجله رویای کره ای، تهران- خبرنگاران- بدنبال شکست تیم استقلال تاجیکستان و الهلال در آخرین دیدارهای خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه اول، تیم فوتبال تراکتور به لطف تفاضل گل بهتر به عنوان تیم دوم گروه دوم راهی مرحله حذفی شد.

خبرنگاران باخت استقلال و الهلال معجزه صعود تراکتور را تکمیل کرد

جهت دریافت مشاوره خدمات تراکت گلاسه از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال تراکتور که در آخرین بازی خود در گروه دوم پیروز شده بود شارجه امارات را با دو گل شکست دهد و با 10 امتیاز در رتبه دوم جای بگیرد و برای صعود در انتظار نتیجه ملاقاتهای پایانی گروه نخست بود.

براساس نتایج به دست آمده در بازی های امشب با شکست استقلال تاجیکستان مقابل آلمالیق ازبکستان و الهلال عربستان برابر شباب الاهلی، استقلال تاجیکستان به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود کرد و تفاضل گل الهلال با گلی که در دقیقه 90 از شباب الاهلی دریافت کرد مثبت 2 شد و در نتیجه صعود تراکتور با 10 امتیاز و تفاضل گل مثبت 3 به مرحله حذفی قطعی شد.

الهلال عربستان نیز برای صعود باید چشم انتظار نتیجه ملاقات الاهلی و الدحیل بماند؛ در واقع تساوی این دو تیم می تواند سند صعود الهلال را به دور بعد امضا کند.

تراکتور در مرحله بعد مسابقات باید به مصاف النصر عربستان برود.

پیش از این استقلال و پرسپولیس صعود خود را به دور حذفی قطعی نموده بودند و فولاد نیز با شایستگی از صعود به مرحله بعدی رقابت ها جا ماند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1723

به "خبرنگاران باخت استقلال و الهلال معجزه صعود تراکتور را تکمیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران باخت استقلال و الهلال معجزه صعود تراکتور را تکمیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید