شهری که زشت ترین مردم دنیا در آن زندگی میکنند

به گزارش مجله رویای کره ای، زشت ترین کشور دنیا

یکی از شهرهای اروپایی به شهر مردم زشت مشهور شده است. میدانید نام این شهر چیست و در کدام کشور واقع شده است؟ در خبرنگاران با این شهر آشنا شوید. البته لازم نیست به این شهر سفر کنید ولی بد نیست بدانید در کشور ایتالیا واقع شده است مخصوصاً این موضوع برای آن دسته از افرادی که بلیط هواپیما رم و یا میلان رزرو نموده اند و برای گردش و سرگرمی و به دست آوردن اطلاعات به این شهرها سفر میکنند جالب خواهد بود. در ادامه نام این شهر ایتالیایی را خواهید دانست. ابتدا کمی درباره کشور ایتالیا بدانید.

شهری که زشت ترین مردم دنیا در آن زندگی میکنند

آشنایی با کشور ایتالیا و شهرهای آن

ایتالیا همان کشوری است که پایتخش رم است، رم همان شهری است که کولوسئوم را در خود جای داده است و کولوسئوم همان جلذبه گردشگری مشهور در جهان است که احتمالاً با تماشا آن به یادد فیلم گلادیاتور خواهید افتاد و همه ساله ایرانیان زیادی هم در ایام نوروز و هم تابستان با رزرو بلیط هواپیما رم به این مقصد بسیار هیجان انگیز با جاذبه های تماشای فراوان سفر میکنند.

ایتالیا که مثل یک چکمه میماند در بخش جنوبی اروپا واقع شده است، شما با سفر به این کشور و البته قبل از همه با دریافت ویزای شینگن میتوانید از دیگر شهرهای مهم آن مثل میلان و فلورانس نیز تماشا کنید.

به شما پیشنهاد میکنیم اگر بلیط هواپیما برای میلان یا رم رزرو کردید برای بازدید از فلورانس از قطارهای سریع السیر اروپایی بهره ببرید.

شهر مردمان زشت

پیوببیکو piobbico در یک دره بین کوههای آپنین و دریای آدریاتیک در مرکز کشور ایتالیا واقع شده است، این شهر روستایی مانند و قرون وسطایی از ساختمانهای سنگی بزرگی تشکیل است که به وسیله جنگلهای سرسبز احاطه شده اند. اما علی رغم تصویر زیبایی که میتوانید از منظره ها طبیعی این شهر ایتالیایی تصور کنید، پیوببیکو به زشتی مردمانش معروف شده است.

از سال 1879، این شهر 2 هزار نفری در باشگاه The Ugly Club قرار گرفته است.

منبع: تریپ
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2131

به "شهری که زشت ترین مردم دنیا در آن زندگی میکنند" امتیاز دهید

5 کاربر به "شهری که زشت ترین مردم دنیا در آن زندگی میکنند" امتیاز داده اند | 3.4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهری که زشت ترین مردم دنیا در آن زندگی میکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید