عملکرد سرپرستی امارات مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش مجله رویای کره ای، تهران (پانا) - رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با اخذ گزارش، عملکرد سرپرستی امارات در پیشرفت 4 موضوع، جذب حداکثری دانش آموزان، هویت اسلامی- ایرانی، خودکفایی و دیپلماسی آموزشی مدارس در طی 3 ماه از سفر قبل تا سفر فعلی را مورد بررسی قرار داد.

عملکرد سرپرستی امارات مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور، مهدی فیاضی رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران در روز های 6 و 7 شهریور طی سفری دو روزه به امارات سفر کرد.

وی در فرایند این بازدید با اخذ گزارش، عملکرد سرپرستی امارات در پیشرفت 4 موضوع، جذب حداکثری دانش آموزان، هویت اسلامی- ایرانی، خودکفایی و دیپلماسی آموزشی مدارس در طی 3 ماه از سفر قبل تا سفر فعلی را مورد بررسی قرار داد.

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور با نظارت بر تکمیل ساماندهی نیروی انسانی مدارس امارات بالاخص تغییر شرایط معلمان ریالی به معلمان با مرخصی و ارزیابی پروژه مهر مدارس، در آئین بازگشایی مدارس حضرت خدیجه (س)، توحید دختران و توحید پسران حضور یافت.

ایشان با تاکید بر سهولت بخشیدن در اخذ ویزا برای معلمان اعزامی به کشور امارات، به بررسی و رفع مسائل برخی از واحد های آموزشی پرداخت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2148

به "عملکرد سرپرستی امارات مورد بررسی قرار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد سرپرستی امارات مورد بررسی قرار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید