فراخوان جایزه آساهی منتشر شد

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران ، جایزه جهانی ترویج کتاب خوانی و خواندن آساهی(IBBY) هر دو سال یک بار به گروه یا موسسه ای اهدا می شود که با انجام فعالیت های چشمگیر، سهم پایداری در اجرای برنامه های ترویج کتابخوانی بچه ها و نوجوانان داشته است.

فراخوان جایزه آساهی منتشر شد

فکر ایجاد این جایزه در بیستمین کنگرۀ دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان در سال 1986 در توکیو مطرح شد و روزنامه ژاپنی آساهی - شیمبون پشتیبانی مالی این جایزه را برعهده گرفت.

نامزد این جایزه را شورای کتاب کودک ایران، شعبه ملی دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY) انتخاب و برای داوری نهایی معرفی می کند.

معیارهای دریافت این جایزه شامل تداوم اجرای پروژه، قابلیت گسترش، میزان وفاداری به اهداف و شعار دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان، توانایی یا امکان برخورداری از پشتیبانی مالی دیگر، نتایج اجرای پروژه، نو و بدیع بودن پروژه، قابلیت الگوبرداری، کیفیت بالای مواد خواندنی تکرارپذیر، در دسترس بودن آن ها و قابلیت اندازه گیری نتایج است.

برای شرکت در این برنامه لازم است فرم فراخوان پیوست را تکمیل کرده و آن را همراه گزارش مکتوب فعالیت ها و مستندهای مرتبط، شامل عکس، فیلم، کتاب و مقاله تا تاریخ پنجم اردیبهشت ماه(1400/2/5) به نشانی ایمیل [email protected] ارسال کنید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1559

به "فراخوان جایزه آساهی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان جایزه آساهی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید