فوتبال دنیا، چلسی؛ مانع برای حضور کونته روی نیمکت میلان

به گزارش مجله رویای کره ای، فوتبال دنیا - آنتونیو کونته برای نشستن روی نیمکت میلان با یک مانع بزرگ به نام چلسی روبه رو است.

فوتبال دنیا، چلسی؛ مانع برای حضور کونته روی نیمکت میلان

به گزارش خبرنگاران، روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد آنتونو کونته گزینه اول سرمربیگری میلان در صورت اخراج جنارو گتوسو است، اما جنگ قانونی او با چلسی برای احقاق حقش، مانعی در این بین است. طبق این گزارش؛ کونته از باشگاه چلسی به دادگاه شکایت نموده و اخراجش از این تیم را ناعادلانه خوانده است که اگر ادعایش از سوی دادگاه به رسمیت شناخته گردد، باشگاه چلسی باید 10 میلیون یورو غرامت به این مربی ایتالیایی بپردازد. تا زمانی هم که پرونده کونته با چلسی بسته نگردد، او نمی تواند راهی میلان گردد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا حتی پیش از انتخاب جنارو گتوسو به عنوان سرمربی میلان، گزینه سرمربیگری روسونری بود. طبق گزارش منابع مختلف، پس از اینکه تیم تحت راهنمایی گتوسو در سه بازی متوالی در رقابت های سری A مقابل رقبای نه چندان قدرتمند متوقف شد، کونته بار دیگر در رادار مدیران باشگاه میلان قرار گرفته است.

کونته در فصل اول حضورش در چلسی این تیم را به عنوان قهرمانی لیگ برتر رساند و در فصل دوم این تیم را به قهرمانی جام حذفی انگلیس سوق داد، اما مدیران باشگاه چلسی در این تابستان اقدام به اخراج کونته کردند و مائوریتزیو ساری را جانشین او کردند.

میلان در حال حاضر با کسب 6 امتیاز از پنج بازی اولش در رده چهاردهم سری A ایتالیا قرار داردی و با یوونتوس صدرنشین 12 امتیاز اختلاف دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 57

به "فوتبال دنیا، چلسی؛ مانع برای حضور کونته روی نیمکت میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، چلسی؛ مانع برای حضور کونته روی نیمکت میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید