فوق لیسانسه ها به ژاندارمری رسیدند ، قصه سریال را خارج از تهران نمی بریم

به گزارش مجله رویای کره ای، رضا جودی گفت: در حال حاضر سکانس هایی از فوق لیسانسه ها را در لوکیشن های خیایانی واقع در شهرک ژاندارمری جلوی دوربین برده ایم. البته نیازی به رفتن گروه به لوکیشن های خارج از تهران نداریم، چون سراسر داستان در همین تهران می گذرد

فوق لیسانسه ها به ژاندارمری رسیدند ، قصه سریال را خارج از تهران نمی بریم

رضا جودی، تهیه کننده فق لیسانسه ها درباره تصویربرداری این سریال تلویزیونی و روند فراوری آن به خبرنگار فرهنگی خبرنگاران گفت: ما حدد پنج ماه است که به شکل ممتد و بدون وقفه مشغول تصویربرداری هستیم و تا چند ماه دیگر نیز ضبط سریال ادامه خواهد داشت.

وی اضافه نمود: عوامل سریال فوق لیسانسه ها و خصوصا جمع بازیگران ما همچنان به بازی شان ادامه می دهند، و نه بازیگری از گروه جدا و نه بازیگر تازه ای به ما اضافه خواهد شد؛ از این بابت که بعید می دانم قصه نیازمند بازیگر چهره دیگی باشد.

جودی در عین حال خاطرنشان کرد؛ در حال حاضر سکانس هایی از این سریال تلویزیونی، را در لوکیشن های خیایانی واقع در شهرک ژاندارمری جلوی دوربین برده ایم و این چند روزه درگیر این بخش خواهیم بود.

این تهیه کننده درباره ادامه فراوری سریال 40 قسمتی فوق لیسانسه ها افزود: خوشبختانه وقفه ای در کار تصویربرداری نیست. البته در همین تهران هم روند ضبط و فراوری را ادامه می دهیم و نیازی به رفتن گروه به لوکیشن های خارج از تهران نداریم، چون سراسر داستان سریال در همین تهران می گذرد.

گفتنی است تصویربرداری فوق لیسانسه ها پنجشنبه، 29 فروردین ماه سال جاری با بازی هوتن صبور در دانشگاه خوارزمی شروع شده بود.

فوق لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت سومین فصل از سریال لیسانسه ها محسوب می گردد که پیش از این با این نام به روی آنتن شبکه سه سیما رفته و در فصل سوم نیز قرار است با عنوان فوق لیسانسه ها آماده پخش گردد.

هوتن صبور، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، عزت الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ، تبسم هاشمی، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی زاده، فرید اخباری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، مرتضی علی آبادی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی، نیلوفر شهیدی، آیدا نامجو و آتنه فقیه نصیری از بازیگرانی هستند که در فوق لیسانسه ها به ایفای نقش می پردازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 417

به "فوق لیسانسه ها به ژاندارمری رسیدند ، قصه سریال را خارج از تهران نمی بریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوق لیسانسه ها به ژاندارمری رسیدند ، قصه سریال را خارج از تهران نمی بریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید