فیلم لو رفته از لمس دست الناز شاکردوست به وسیله گلزار ! ، تذکر جدی !

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرنگاران: ویدیو متفاوت و دیده نشده از تذکر دادن لمس دست الناز شاکردوست به وسیله گلزار را ببینید.

فیلم لو رفته از لمس دست الناز شاکردوست به وسیله گلزار ! ، تذکر جدی !

الناز شاکردوست بازیگر خوش چهره سینما و تلویزیون ایران است . این ویدیو خاطره انگیز از یکی از فیلم های سینمایی قدیمی بازی شده به وسیله الناز شاکردوست و گلزار است که پشت صحنه آن به تازگی بازنشر شده و صحنه های جالبی را رقم زده است. سالها پیش الناز شاکردوست و گلزار دو ترکیب مجذوب کننده برای سینمای ایران بودند و فروش بسیار بالایی برای فیلم ها به ارمغان می آوردند ولی رفته رفته فاصله الناز شاکردوست و گلزار با هم بیشتر شد و حالا الناز شاکردوست و گلزار زندگی هنری کاملا متفاوتی با یکدیگر دارند.

علاقه الناز شاکردوست به شعر

ورود بازیگران زن به دنیای شعر و شاعری حاشیه های زیادی داشته و این ماجرا آنجا جنجالی می گردد که کار به چاپ کتاب هم می رسد. البته خوشبختانه علاقه الناز شاکردوست به شعر در حد منتشر کردن چند دکلمه بوده و به آنجا ختم نشده است. بهاره رهنما جنجالی ترین شاعر بازیگر ایرانی است که شاعران و نویسندگان ایرانی انتقادهای زیادی نسبت به او دارند. شاید برای شما جالب باشد که الناز شاکردوست از آن دسته بازیگرانی است که قبل از بازیگری هم وضع مادی خوبی داشته و به گفته خودش فقط به عشق بازیگری وارد سینما شده است نه برای کسب عایدی. این را می توان در رفتار خانم شاکردوست هم دید. او با اینکه معروفیت زیادی دارد و محبوبیت قابل قبولی، نه در صفحه اینستاگرامش تبلیغات می نماید و نه در تبلیغ ها و افتتاحیه های تجاری شرکت می نماید و کلا در زمینه کسب عایدی از معروفیتش کار خاصی نکرده است. او بیشتر در کارهای خیر شرکت می نماید و یا از آنها در صفحه اینستاگرامش حمایت می نماید و بعلاوه او یک خانه تقریبا ساده دارد و برعکس خیلی از بازیگران اهل فخر فروشی با اموال خود نیست.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1892

به "فیلم لو رفته از لمس دست الناز شاکردوست به وسیله گلزار ! ، تذکر جدی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم لو رفته از لمس دست الناز شاکردوست به وسیله گلزار ! ، تذکر جدی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید