قیمت خودروفرسوده تعیین شد

به گزارش مجله رویای کره ای، در پی افزایش کاذب قیمت خودروهای فرسوده در بازار انجمن صنفی مراکز اسقاط خاطرنشان کرد قیمت واقعی خودروفرسوده در حال حاضر کمتر از پنجاه میلیون تومان و آن هم بسته به نوع و کیفیت خودرو است.

قیمت خودروفرسوده تعیین شد
در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

بیت ران - سید امیر احمدی دبیر انجمن صنفی مراکز اسقاط و بازیافت خودرو اشاره نمود که فراورینمایندگان و واردنمایندگان خودرو بایستی برای تهیه گواهی اسقاط به انجمن صنفی مراکز اسقاط مراجعه نمایند. او اظهار کرد: فراورینمایندگان و واردنمایندگان می توانند برنامه فراوری و واردات خود را به انجمن اعلام نمایند. این انجمن ضمن برنامه ریزی برای فراوری گواهی، احتیاج آن ها را تامین می نماید.

وی تاکید نمود قیمت های غیر واقعی خودروهای فرسوده، مورد تایید نیست. عده ای سودجو قصد برهم زدن بازار را دارند. احمدی از دستگاه های نظارتی خواست به موضوع ایجاد بازار سیاه در خرید و فروش خودروهای فرسوده ورود و رسیدگی نمایند.

البته رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط در واکنش به اتفاقات اخیر بازار خودرو نیز توضیح داد: مراکز اسقاط به هیچ وجه موافق افزایش افسارگسیخته قیمت خودرو و گواهی اسقاط نیستند. اما بعضی افراد فرصت طلب درصدد بر هم زدن بازار خودروهای فرسوده و گواهی اسقاط هستند. بنابراین مردم نباید فریب سودجویان را بخورند.

آماده ارائه 40 هزار گواهی اسقاط

وی اضافه کرد: انجمن صنفی مراکز اسقاط با پشتیبانی 220 مرکز اسقاط در سطح کشور آماده ارائه 40 هزار گواهی اسقاط با نرخ 35 میلیون تومان به فراورینمایندگان و واردنمایندگان خودرو و موتورسیکلت است.

مشهدی شریف با بیان اینکه طی چند روز گذشته قیمت خودروهای فرسوده به طور عجیبی افزایش یافته، اظهار داشت: قیمت واقعی خودروفرسوده در حال حاضر بین 35 تا 42 میلیون تومان و آن هم بسته به نوع و کیفیت خودرو است. قیمت لاشه خودرو نیز در حدود 12 تا 15 میلیون تومان است. در مجموع با گواهی اسقاط حدود 45 میلیون تومان برآورد می گردد. قیمت خرید خودرو نیز حدود 35 تا 40 میلیون تومان است. بنابراین سود ناخالص مراکز که شامل سود خالص و هزینه اسقاط می گردد، حدود پنج میلیون تومان است.

در کانال یوتیوب بیت ران پلاس دیدن کنید:

طرح تبدیل اجباری رانا پلاس، پژو 207 و تارا به وسیله ایران خودرو

توقف فراوری 15 محصول ایران خودرو و سایپا در آبان ماه / جدول آمار تجمیعی

پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه ای با امکانات و ایمنی ارتقا یافته به بازار می آید

کی ام سی K7 با خط فراوری کرمان موتور خداحافظی کرد / جانشین KMC K7 چیست؟

منبع: بیت ران
انتشار: 12 آذر 1402 بروزرسانی: 12 آذر 1402 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2319

به "قیمت خودروفرسوده تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خودروفرسوده تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید