ماجرای رفتن تابلوی پرویز کلانتری به دفتر وزیر ارشاد

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، در ملاقات علی مرادخانی از پرویز کلانتری که به همراه کاظمی مشاور مالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت، وی ضمن آرزوی بهبودی برای این نقاش پیشکسوت گفت: پرویز کلانتری نقاش خاطره هاست و با نقاشی هایی که از خود به جا گذاشته، در ذهن و یاد مردم حک شده است.

ماجرای رفتن تابلوی پرویز کلانتری به دفتر وزیر ارشاد

مرادخانی با اشاره به تابلوی این هنرمند که در دفتر معاونت امور هنری قرار داشت، گفت: این اثر ارزشمند را برای جناب وزیر فرستادم. او بسیار راضی و خرسند شد و در حال حاضر در دفتر وزیر ارشاد نصب شده است.

در این ملاقات فرح یوسفی و نگار کلانتری، همسر و دختر پرویز کلانتری، توضیحاتی را درباره فرایند بهبود این هنرمند ارایه دادند.

پرویز کلانتری، هنرمند نقاش، نویسنده و روزنامه نگار، شامگاه سه شنبه 18 آذرماه به دلیل سکته مغزی در بیمارستان بستری شد و اکنون در منزلش فرایند بهبودی را طی می نماید.

این هنرمند متولد 1310 در زنجان و دانش آموخته دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. مدیریت کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، شرکت در نمایشگاه های گروهی و انفرادی متعدد در داخل و خارج از ایران و انتشار چندین مجموعه داستان بخشی از فعالیت های کلانتری است. همچنین یکی از آثارش در فهرست تمبرهای ویژه سازمان ملل به چاپ رسیده و تابلوی مشهور شهر ایرانی او در مقر سازمان ملل در نایروبی واقع شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1018

به "ماجرای رفتن تابلوی پرویز کلانتری به دفتر وزیر ارشاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای رفتن تابلوی پرویز کلانتری به دفتر وزیر ارشاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید