مشاور ترامپ: انتقال آرام قدرت انجام می گردد، از قانون و دموکراسی تبعیت می کنیم

به گزارش مجله رویای کره ای، در حالی که گزارش ها از احتمال بالای پیروزی جو بایدن خبر می دهند، لری کادلو، مشاور ارشد مالی دونالد ترامپ گفت که وی فکر می نماید انتقال قدرت به شکل صلح آمیز صورت خواهد گرفت.

مشاور ترامپ: انتقال آرام قدرت انجام می گردد، از قانون و دموکراسی تبعیت می کنیم

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از CNBC؛ لری کادلو، مشاور ارشد مالی دونالد ترامپ، و رئیس شورای اقتصاد ملی کاخ سفید، گفت که او فکر می نماید انتقال قدرت به آرامی و به شکل صلح آمیز صورت خواهد گرفت.

اظهارات وی در حالی مطرح می گردد که جو بایدن در پنسیلوانیا و جورجیا پیشتاز شده و وی را در جهت پیروزی و فتح کاخ ریاست جمهوری قرار داده است. هرچند CNN و بسیاری از خبرگزاری ها هنوز هیچ نامزدی را برنده اعلام ننموده اند اما بر اساس شرایط موجود و احتمال ناچیز تغییر فرایند کلی رقابت، برآورد های جدی درباره پیروزی نامزد دموکرات ها مطرح است.

کادلو درمصاحبه با CNBC ، در پاسخ به این سؤال که آیا این امر برای ثبات بازار لازم است یا خیر ، گفت: من فکر می کنم که انتقال قدرت به صورت مسالمت آمیز انجام خواهد شد.

رئیس شورای اقتصاد ملی آمریکا گفت: من فکر می کنم در شش ماه گذشته بازارها بسیار آرام و انعطاف پذیر بوده و در واقع بسیار عالی کار نموده بوده اند ... این یک کشور عالی است، این بزرگترین دموکراسی در دنیا است ، و ما از قانون پیروی می کنیم و این رئیس جمهور نیز چنین خواهد نمود.

کادلو با بیان اینکه او قبل از مصاحبه کمی با ترامپ صحبت نموده گفت که رئیس جمهور به چالش های قانونی خود با هدف توقف شمارش آرا در چندین ایالت مهم ادامه خواهد داد.

کادلو در انتها گفت: در این زمینه موارد مبهمی برای روشن شدن وجود دارد اما این تخصص من نیست و این بحث را به کمپین می سپارم.

وی اضافه نمود: بله! ، ما مانند همواره با آرامش ادامه خواهیم داد. ملت های دیگر باید این را بدانند - که آمریکا بزرگترین دموکراسی است ، و ما از قانون پیروی می کنیم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1322

به "مشاور ترامپ: انتقال آرام قدرت انجام می گردد، از قانون و دموکراسی تبعیت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور ترامپ: انتقال آرام قدرت انجام می گردد، از قانون و دموکراسی تبعیت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید