مشخصات فیدلیتی تازه اعلام شد ، شروع فروش شاسی بلند تازه چینی با انبوهی از امکانات، به زودی

به گزارش مجله رویای کره ای، پس از عرضه فیدلیتی پرایم و پرستیژ، نوبت به عرضه و فراوری نسل نو فیدلیتی با طراحی و امکانات نو رسیده است.

مشخصات فیدلیتی تازه اعلام شد ، شروع فروش شاسی بلند تازه چینی با انبوهی از امکانات، به زودی

امیرمسعود عابدین- شرکت بهمن موتور پس از عرضه فیدلیتی پرستیژ، حالا برای مونتاژ فیدلیتی XB1 آماده شده است. نام این خودرو در اصل جتور X1 بوده که در ایران به نام فیدلیتی XB1 عرضه خواهد شد. این خودرو در مقایسه با سایر نسخه های فیدلیتی از طراحی و امکانات بسیار بهتری بهره مند است.

فیدلیتی XB1 طراحی متمایزی نسبت به نسخه پرستیژ دارد. جتور X1 در سال 2022 معرفی شده و تازهتر از جتور X70 پلاس یا همان فیدلیتی پرسیتژ است. دیلایت خطی در بالاترین قسمت قرار گرفته و چراغ های اصلی به شکل عمودی در پایین آن قرار دارند. جلوپنجره بزرگی در کنار چراغ های اصلی قرار گرفته که نمای تهاجمی و خشن تری را به خودرو داده است.

خطوط ملایم و طراحی کِرو در نمای جانبی دیده می گردد. دستگیره های مخفی درب ها و بعلاوه رینگ های بزرگ 9 پره در این قسمت قابل توجه هستند. در نمای پشتی، طراحی y شکل چراغ ها جذابیت این قسمت را بیشتر نموده اند. دیفیوزر اسپرت نیز در این قسمت خودنمایی می نماید.

کابین تازه محصولات جتور در این مدل حضور دارد. نمایشگر بسیار بزرگ اطلاعات-سرگرمی و بعلاوه فرمان D کات در دو طرف(بالا و پایین)، بیشترین خودنمایی را در این قسمت دارند. از نظر امکانات و آپشن با خودرویی در سطح بالا مواجهیم. امکانات شاخصی مثل فناوری LED چراغ ها با قابلیت تطبیقی، نور بالای اتوماتیک، درب صندوق عقب برقی، گرمکن و سردکن صندلی های ردیف جلو، هدآپ دیسپلی، نورپردازی داخلی، سانروف پانورامیک، 6 کیسه هوای 10 نقطه ای، کروز کنترل تطبیقی، رادار خطی و نقطه کور، ترمز اضطراری و اتوماتیک، رانندگی اتوماتیک بین خطوط، دستیار کمکی راننده ADAS و... در این خودرو حضور دارد.

دو نوع پیشرانه برای فیدلیتی XB1 در نظر گرفته شده است. در مرحله اول شاهد ورود پیشرانه 1.6 لیتری توربو GDi با 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتون متر گشتاور خواهیم بود. گیربکس 7 سرعته تَر وظیفه انتقال قدرت به محورهای جلو را دارد.

نسخه هیبرید XB1 احتمالا در آینده عرضه خواهد شد. پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ در کنار یک پیشرانه برقی، 326 اسب بخار قدرت و 545 نیوتون متر گشتاور فراوری می نماید! مشخصات کامل و دقیق این خودرو در تصاویر زیر توضیح داده شده است:

322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 شهریور 1403 بروزرسانی: 24 شهریور 1403 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2342

به "مشخصات فیدلیتی تازه اعلام شد ، شروع فروش شاسی بلند تازه چینی با انبوهی از امکانات، به زودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فیدلیتی تازه اعلام شد ، شروع فروش شاسی بلند تازه چینی با انبوهی از امکانات، به زودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید