مصاف انتخابی آزادکاران نوجوان انتظارات را برآورده کرد

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، محمد طلایی در مصاحبه با روابط عمومی فدارسیون کشتی با بیان اینکه رقابت های انتخابی تیم کشتی آزاد برای حضور در مسابقات آسیایی و دنیا برگزار گردید گفت: به نظر من مسابقات برگزار گردیده از کیفیت فنی خوبی برخوردار بود و انتظارات ما را برآورده کرد.

مصاف انتخابی آزادکاران نوجوان انتظارات را برآورده کرد

طلایی توضیح داد: یکی از نکات مهم این بود که نفرات برتر اوزان دهگانه از چند استان بودند به طوری که مازندرانی ها 4 قهرمانی را از آن خود کردند، لرستانی ها 2 قهرمانی و استان های تهران، مرکزی، البرز و گیلان نیز هرکدام به یک قهرمانی دست یافتند.

دارنده مدال طلای قهرمانی دنیا توضیح داد: با توجه به اینکه بیش از یکسال بود که کشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا دستخوش تعطیلی های گسترده شده بود اما آمادگی بدنی و فنی نفرات حاضر خیلی خوب بود و ما شاهد رقابت هایی در سطح بالا بودیم.

طلایی اضافه نمود: با ظرفیتی که از کشتی آزاد نوجوانان در مازندران دیدم، اگر بتوانیم به خوبی از این تیم حمایت کنیم و راهنمایی درستی داشته باشیم در آینده تیم ملی قدرتمندی را در المپیک خواهیم داشت.

وی در خصوص برگزاری اردوهای تیم های ملی و دستیارانش گفت: اردوهای ما تا چند روز دیگر شروع می گردد چراکه تا زمان زیادی تا رقابت های قهرمانی آسیا و دنیا نداریم. از نفراتی که بعنوان کادر فنی تیم کشتی آزاد معرفی شده اند، شناخت خوبی دارم و به نظرم می توانیم به همدلی و اتحاد کار را به خوبی پیش ببریم.

سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان در خاتمه ضمن قدردانی از مسئولان هیأت کشتی استان مازندران به جهت میزبانی از رقابت های انتخابی تیم ملی اظهار داشت: استعدادهای خوبی را در رامسر دیدم که اگر بر روی آنها سرمایه گذاری گردد، قطعاً شاهد ظهور قهرمانان بزرگی در آینده ای نزدیک خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1607

به "مصاف انتخابی آزادکاران نوجوان انتظارات را برآورده کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاف انتخابی آزادکاران نوجوان انتظارات را برآورده کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید