معرفی سایت گردشگری کیش آنلاین

به گزارش مجله رویای کره ای، یکی از اولین وب سایت ها در حوزه گردشگری وب سایت کیش آنلاین است که در ضمینه های بلیط هوا پیما چارتر و سیستمی - تور و تورهای لحظه آخری - رزرو آنلاین هتل - اجاره سوییت در کیش - اجاره ماشین در کیش و همچنین اجاره ون در کیش فعالیت دارد.

معرفی سایت گردشگری کیش آنلاین

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

گفتنی است که مجموعه کیش آنلاین تنها مجوعه ای است که هر 3 مجوز بند الف و بند ب و مجوز احاره اجاره ماشین در کیش را دارد و مسافران با خیال آسوده میتوانند تحت پوشش این شرکت اقدام به رزرو و اجاره خدمات مورد نظر خود بپردازند.

کیش آنلاین با دارا بودن چندین آژانس هواپیمایی در جزیره کیش و شرکت رنت کار کوشش مینماید تا خاطره ای به یاد ماندنی از سفر را در ذهن مسافر ایجاد نماید.

این سفر میتواند به جزیره کیش یا هر نقطه ای دیگر در جزیره کیش یا در نقاط دیگر در داخل ویا خارج از کشور باشد.

به تازگی وب سایت کیش آنلاین خدمات جدیدی را ارائه می دهد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

اجاره قایق در کیش

اجاره قایق در کیش از جمله خدمات جدیدی است که در جزیره کیش به مسافران ارایه میشود.مسافر میتوانند از بین قایق های خصوصی و یات های موجود اقدام به اجاره آن نماید و از مسافرت کوتاه بر روی آب های زیبای خلیج فارس لذت ببرد.

اجاره لیموزین در کیش

برای مسافرانی که خدمات خاص تری را مورد نظز دارند می توانند با اجاره لیموزین در کیش از ابتدای حضور در کیش و همچنین در زمان های خاص و حتی در زمان برگشت به فرودگاه از خدمت اجاره لیموزین در کیش استفاده نمایند.

بلیط کنسرت کیش

در زمان های معینی در کیش کنسرت برگزار میشود. با رزرو بلیط کنسرت کیش از سایت کیش آنلاین شما میتوانید پیش از ورود به جزیره کیش از داشتن بلیط کنسرت اطمینان کامل داشته باشید و با خیالی آسوده آن را رزرو نمایید.

منبع: همگردی
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1625

به "معرفی سایت گردشگری کیش آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سایت گردشگری کیش آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید