میزبانی کلگری از کنگره جهانی نفت در سال 2023

به گزارش مجله رویای کره ای، کلگری در سال 2023 میزبان کنگره جهانی نفت خواهد شد

شهر کلگری در سال 2023 میزبان کنگره جهانی نفت، بزرگ ترین انجمن صنایع نفت و گاز در جهان، خواهد بود. شهردار Naheed Nenshi از این اتفاق به نام دستاوردی بزرگ برای بخش انرژی کانادا یاد کرد.

میزبانی کلگری از کنگره جهانی نفت در سال 2023

Nenshi و Denis Painchaud، رئیس شورای جهانی نفت کانادا، این اعلامیه را صبح روز شنبه، از طریق ویدیویی در توییتر از سن پترزبورگ روسیه منتشر کردند. شهردار این تصمیم را نه تنها موفقیتی بزرگ برای کلگری، بلکه آن را فرصتی بزرگ برای بخش نفت و گاز کشور کانادا قلمداد کرد تا از این طریق پایداری، نظارت بر محیط زیست و نوآوری های خود را به معرض نمایش بگذارد.

وی در ویدیوی ارسالی خود در توییتر بیان نمود: مردم برای آشنایی با بخش انرژی کانادا همیشه مشتاق بوده اند. آن ها درک کرده اند که کلگری مرکز بزرگ جهانی برای صنایع نفت و گاز در جهان است.

این کنگره رویدادی است که از طریق شورای جهانی نفت برگزار خواهد شد. این شورا، یک سازمان غیر دولتی به رسمیت شناخته شده از سوی سازمان ملل است که متعهد به پیشرفت مدیریت پایدار و استفاده از منابع نفتی جهان است.

این کنگره هر سه سال یک بار برگزار می شود و مسائل بسیاری را از مدیریت صنایع گرفته تا تاثیرات زیست محیطی پوشش می دهد. این کنگره با حضور مدیران صنایع و وزیران دولت برگزار می شود.

کلگری دارای پیشینه ای طولانی در زمینه میزبانی کنفرانس و رویدادهای نفت و گاز است و کنگره جهانی نفت سال 2000 را هم میزبانی کرده است.

هیوستون میزبان کنفرانس جهانی نفت سال 2020 از تاریخ 6 دسامبر تا 10 دسامبر خواهد بود.

اگر علاقمند به تحصیل در کالج ها و دانشگاه های کانادا هستید، فرم ارزیابی هوشمند موسسه خبرنگاران را پر کنید و برای رزرو وقت مشاوره از همکاران ما در دفتر ونکوور اقدام نمایید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1737

به "میزبانی کلگری از کنگره جهانی نفت در سال 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی کلگری از کنگره جهانی نفت در سال 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید