ناتی داگ: بازی چند نفره لست آو آس هنوز آماده نیست

به گزارش مجله رویای کره ای، استودیوی ناتی داگ (Naughty Dog) مدت زیادی است که در خصوص بازی چندنفره مستقل خود از سری لست آو آس صحبت هایی نموده، اما تا کنون تنها چیزی که از این بازی دیده ایم، چند تصویر هنری یا کانسپت آرت بوده است. این استودیو در اوایل امسال میلادی گفت که جزئیات بیشتری در خصوص این بازی در اواخر سال 2023 به اشتراک گذاشته خواهد شد و انتظار می رفت که این بازی به طور رسمی در رویداد PlayStation Showcase اخیر رونمایی گردد. با این حال عدم حضور آن باعث تعجب بسیاری شد.

ناتی داگ: بازی چند نفره لست آو آس هنوز آماده نیست

با توجه به این موضوع، ناتی داگ به تازگی بیانیه ای را در توییتر به اشتراک گذاشته است تا هواداران را در خصوص روند توسعه بازی مطلع کند و اعلام نموده که این پروژه به زمان بیشتری برای معرفی احتیاج دارد. در ادامه بیانیه ذکر شده آمده است:

در این میان ناتی داگ کار روی پروژه های و بعلاوه دیگر بازی های خود را ادامه می دهد. یکی از این پروژه ها تجربه ای تازه و تک نفره است که سال گذشته تایید شد و ظاهرا پروژه بعدی نیل دراکمن است. به گفته این استودیو، جزئیات این پروژه ها به زودی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

در نهایت لازم به ذکر است که گزارش های اخیر از رسانه های مختلف ادعا نموده اند که تعدادی از بازی های انحصاری و معرفی نشده پلی استیشن آماده معرفی و نمایش بوده اند اما به دلایلی از رویداد PlayStation Showcase کنار گذاشته شده اند؛ رویدادی که فارغ از گیم پلی اسپایدرمن 2، چیز شگفت انگیزی برای هواداران پلی استیشن به همراه نداشت.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 خرداد 1402 بروزرسانی: 16 خرداد 1402 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2271

به "ناتی داگ: بازی چند نفره لست آو آس هنوز آماده نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناتی داگ: بازی چند نفره لست آو آس هنوز آماده نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید