نقش آفرینی آنلاین موبایلی Tower of Fantasy به پلی استیشن می آید؛ گیم پلی آن را ببینید

به گزارش مجله رویای کره ای، بازی برج فانتزی (Tower of Fantasy) یک عنوان مشهور در سبک نقش آفرینی آنلاین کلان (MMORPG) است. این بازی در ابتدا برای پلتفرم موبایل و کامپیوتر عرضه شد و پس از استقبال بسیار شرکت سازنده، یعنی Hotta Studios، گفت که این بازی را برای کنسول های بازی نیز عرضه خواهد کرد. بازی برج فانتزی یک دنیای سایبرپانک (Cyberpunk) گونه داشته که باعث شده افراد زیادی به آن توجه کنند.

نقش آفرینی آنلاین موبایلی Tower of Fantasy به پلی استیشن می آید؛ گیم پلی آن را ببینید

هسته اصلی بازی برج فانتزی ماجراجویی و هیجان است. به همین دلیل است که این بازی یک دنیای بسیار بزرگ و گسترده دارد تا بازیکنان بتوانند به راحتی در آن به گشت و گذار بپردازند. شما یک جستجوگر (Wanderer) هستید و در یک دنیای آخرالزمانی به نام آسپریا (Aesperia) حضور دارید. البته این تنها شروع ماجرا است.

دنیای بازی یک قسمت دیگر به نام ورا (Vera) دارد. این قسمت بسیار با آسپریا فرق دارد و یک دنیای بسیار گسترده با دریا و موجودات خاص است. شما می توانید در همه دنیاهای بازی به گشت و گذار پرداخته و حتی از سرزمین آبی هم نترسید. نکته اصلی این بازی اینجاست که اساس آن گشت و گذار و جست و جو است. به همین دلیل شما باید فکر کنجکاوی داشته باشید تا بتوانید در برج فانتزی پیشرفت کنید.

قطعاً گشت و گذار به تنهایی در یک دنیای گسترده چندان مجذوب کننده نیست. به همین دلیل شرکت سازنده تصمیم گرفته تا این بازی را به شکل چند نفره هم بسازد. در داخل بازی حالت های مختلفی از سبک چند نفره واقع شده است و شما می توانید به همراه دوستان به گشت و گذار در بازی بپردازید. بازی برج فانتزی آزادی عمل بسیار زیادی به کاربر می دهد و به همین دلیل هر کاربر می تواند با توجه به سبک خود بازی را ادامه دهد.

بازی برج فانتزی برای کنسول های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 تابستان امسال عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ دقیق عرضه این بازی اعلام نشده ولی افرادی که نسخه پریمیوم را خریداری کنند می توانند این بازی را به صورت دسترسی زودرس 2 روز قبل از عرضه رسمی تجربه کنند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 خرداد 1402 بروزرسانی: 8 خرداد 1402 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2268

به "نقش آفرینی آنلاین موبایلی Tower of Fantasy به پلی استیشن می آید؛ گیم پلی آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش آفرینی آنلاین موبایلی Tower of Fantasy به پلی استیشن می آید؛ گیم پلی آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید