بازی رومیزی اسکایریم معرفی گردید

به گزارش مجله رویای کره ای، کمتر از دو هفته تا دهمین سالگرد بازی محبوب نقش آفرینی و فانتزی اسکایریم، نسخه پنجم سری الدر اسکرولز به جای مانده است. این بازی که در آستانه انتشار مجدد، ویژه این اتفاق است، یک بازی رومیزی نو در دنیای خود دریافت خواهد نمود.

بازی رومیزی اسکایریم معرفی گردید

این بازی رومیزی با نام کامل The Elder Scrolls V: Skyrim - The Adventure Game، به وسیله کمپانی Modiphius Entertainment به عنوان یک بازی نقش آفرینی ساخته شده و محتوای داستانی 12 ساعته دارد. البته این فقط برای بازیکنانی است که راستا طلایی و اصلی بازی را طی می نمایند. اگر انتخاب های داستانی منحصربه فرد، نقش آفرینی شخصیت ها، سبک های بازی مختلف و موارد دیگر را به آن اضافه کنید، طول تجربه اتان به ده ها ساعت خواهد رسید.

این بازی رومیزی در حال حاضر برای پیش خرید به وسیله Gamefound با قیمت حدود 92 دلار در دسترس است و نسخه اصلی بازی را برای شما به ارمغان می آورد. اگرچه می توانید حدود 190 دلار برای توسعه دهنده های اضافی یا حتی 300 دلار برای نسخه ای که توکن های ویژه، مینیاتورهای اضافی و چیزهای دیگر دارد، بپردازید. کسانی که بازی را پیش خرید می نمایند، در تابستان سال 2022 میلادی آن را دریافت خواهند کرد.

بازیکنان می توانند یکی از شش نژاد بازی را برای شخصیت خود انتخاب نمایند و هر نژاد یک فیگور پلاستیکی با جزئیات بسیار زیاد دارد. این نژادها شامل نورد، ایمپریال، آلتمر، خاجیت، دانمر و اریسمر می شوند. بعلاوه می توانید خود را با اسلحه ها، جادوها، زره ها و چیزهای دیگر را تجهیز کنید و به مکان های نمادین اسکایریم مانند Riften و Whiterun سفر کنید.

این نقش آفرینی رومیزی دو کمپین اصلی روایت محور دارد و هر کدام شامل سه فصل می شوند. مودیفیوس می گوید هر فصل تقریبا شامل 90 تا 120 دقیقه گیم پلی است. انتخاب ها و اقدامات بازیکن نحوه اجرای هر فصل و روایت بعدی را معین می نمایند و همه اتفاقات در نهایت بر داستان کلی بازی تأثیر می گذارند. با توجه به جزئیات ذکر شده به نظر می رسد که این بازی رومیزی میخواهد به المان های محبوب اسکایریم پایبند باشد.

گفتنی است که The Elder Scrolls 5: Skyrim Anniversary Edition در تاریخ 11 نوامبر 2021 (20 آبان 1400) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی عرضه می گردد.

منبع: Game Informer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1896

به "بازی رومیزی اسکایریم معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی رومیزی اسکایریم معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید