نشست مدیران کل محیط زیست و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان برگزار گردید

به گزارش مجله رویای کره ای، در نشستی با حضور مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و محیط زیست استان همدان، نقاط مشترک و افق های پیش روی این دو حوزه برای دستیابی به گردشگری پایدار در استان همدان آنالیز شد.

نشست مدیران کل محیط زیست و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان برگزار گردید

برای سفری دلپذیر با تور ارزان قیمت کانادا همراه ما باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، علی مالمیر مدیرکل میراث فرهنگی استان در این نشست با تأکید بر رعایت ضوابط محیط زیستی در طرح های گردشگری گفت: ظرفیت های تاریخی و طبیعی دو مزیت مهم استان است و نباید در راستای اهداف کوتاه مدت مزیت های راهبردی را از دست داد.

او ادامه داد: دغدغه مند بودن مردم نسبت به مقوله های محیط زیست و میراث فرهنگی و گردشگری سرمایه ما است و آمادگی داریم طرح های محیط زیستی با موضوع گردشگری را در بسته سرمایه گذاری در این حوزه لحاظ کنیم.

مالمیر از آزمونه شدن همدان به عنوان شهر گردشگری کشور اطلاع داد و اضافه کرد: بر این اساس شهرهای مورد نظر درجه بندی می گردد و مطالبه عمومی ایجاد می نماید تا مسائل محیط زیستی و مدیریت پسماند در بخش های گوناگون این طرح لحاظ گردد.

محسن جعفری نژاد بسطامی مدیرکل محیط زیست همدان نیز در این نشست با اعلام این که نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در همدان برپا می گردد گفت:استان همدان در این نمایشگاه با رویکرد گردشگری سبز و پاک حضور خواهد داشت.

او وجود پسماندهای بین راهی در مسیرهای ورودی استان همدان عامل مخرب گردشگری استان دانست و گفت: معیارهای گردشگری در کشور بالا رفته است، بنابراین باید عمیق تر به مسائل نگاه کنیم و گردشگری پایدار را با هم افزایی در استان بازتعریف کنیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 594

به "نشست مدیران کل محیط زیست و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مدیران کل محیط زیست و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید