همدان، اقامت 20 هزار مسافر در اماکن اقامتی استان همدان

به گزارش مجله رویای کره ای، معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: از 28 اسفند تا خاتمه روز یکم فروردین ماه 20 هزار و 500 نفر در هتل، اماکن اقامتی، هتل آپارتمان، مدارس و خانه مسافرهای استان همدان اقامت داشتند.

همدان، اقامت 20 هزار مسافر در اماکن اقامتی استان همدان

علی خاکسار در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در همدان گفت: از 28 اسفندماه تا سرانجام روز یکم فروردین ماه 20 هزار و 500 مسافر در هتل، اماکن اقامتی، هتل آپارتمان، مدارس و خانه مسافرهای استان اقامت داشتند.

وی اضافه کرد: 82 هزار و 780 نفر از 28 اسفندماه تا سرانجام روز گذشته از جاذبه های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و جاذبه های دست ساز استان همدان بازدید کردند.

خاکسار با اشاره به اینکه بیشترین آمار بازدید مسافران از آرامگاه بوعلی بوده و است، اعلام کرد: شهر تاریخی هگمتانه و آرامگاه باباطاهر از دیگر آثار تاریخی و فرهنگی هستند که بیشترین بازدیدکننده را دارند.

معاون توریستی استان همدان ابراز کرد: در ایام تعطیلات نوروز سال جاری اجرای 235 برنامه نوروزگاهی در تمامی شهرستان های استان در نظرگرفته شده بود.

خاکسار با بیان اینکه همدان در سال 2018 میزبانی دو رویداد مهم ملی و بین المللی را دارد، عنوان نمود: برگزاری این رویدادها در معرفی توریستی استان همدان، ایجاد اشتغال، توسعه زیرساخت های توریستی، جذب توریست و غیره تأثیر بسیاری دارد.

وی گفت: در برنامه های نوروز سال جاری به معرفی و تبلیغ رویداد همدان پایتخت توریستی آسیا و اجلاس اعضای سازمان جهانی توریستی پرداخته می گردد.

به گزارش خبرنگاران، استان همدان با دارا بودن آثار تاریخی و باستانی ارزشمندی همچون تپه هگمتانه، کتیبه های گنجنامه، آرامگاه بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر، گنبد علویان و جاذبه های طبیعی همچون غار علیصدر به عنوان پنجمین شهر توریستی کشور شناخته می گردد.

ش

منبع: تسنیم
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1027

به "همدان، اقامت 20 هزار مسافر در اماکن اقامتی استان همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدان، اقامت 20 هزار مسافر در اماکن اقامتی استان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید