نظر رئیس تازه صداوسیما درباره بازگشت فردوسی پور، منعی وجود ندارد

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، با تغییر رئیس سازمان صداوسیما مطالبات بسیاری از طرف رسانه ها و چهره های فرهنگی و هنری مطرح شده است مطالباتی که از تغییر رویکردهای کلان رسانه ملی در بخش های مختلف بازرگانی، خبر تا ساخت برنامه سازی و سریال سازی و حتی بازگشت بعضی از برنامه ها مثل نود را شامل می گردد.

نظر رئیس تازه صداوسیما درباره بازگشت فردوسی پور، منعی وجود ندارد

برنامه نود که طی سال های متمادی هر هفته دوشنبه شب ها با اجرا و تهیه کنندگی عادل فردوسی پور پخش می شد در 20 اسفندماه 97 تعطیل شد و آخرین قسمت آن روی آنتن رفت. توقف برنامه نود حاشیه های مختلفی را در پی داشت با این حال خود فردوسی پور هیچ گاه به طور رسمی درباره این حواشی صحبت نکرد.

فردوسی پور بعد از آن تنها برنامه فوتبال 120 را در شبکه ورزش داشت و حالا به تازگی این برنامه هم با اجرای حمید محمدی و تهیه کنندگی فردوسی پور روی آنتن رفته است.

به تازگی ویدئویی به وسیله کانال باشگاه خبرنگاران از حاشیه سفر استانی پیمان جبلی به استان خوزستان منتشر شده است که طی آن فردی که خود را از خانواده شهدا و طرفداران فوتبال معرفی می نماید در مصاحبه با پیمان جبلی رئیس تازه صداوسیما از او درخواست می نماید که عادل فردوسی پور را بازگرداند.

رئیس صداوسیما هم در پاسخ به درخواست این فرد طرفدار فوتبال درباره فردوسی پور می گوید: از نظر ما ایشان منعی ندارد و او می تواند بازگردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1844

به "نظر رئیس تازه صداوسیما درباره بازگشت فردوسی پور، منعی وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر رئیس تازه صداوسیما درباره بازگشت فردوسی پور، منعی وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید