نیکزاد: بنیاد مسکن در حال ساخت 150 هزار واحد مسکن روستایی است ، می توانیم مانند نخ تسبیح تمام دستگاه های متولی را جمع کنیم

به گزارش مجله رویای کره ای، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه دغدغه مدیریت شهری برطرف معضلات مسکن در مرکز است، گفت: مدیریت نو شهر تهران برای رونق ساخت و ساز در مرکز به سراغ انبوه سازان رفته است.

نیکزاد: بنیاد مسکن در حال ساخت 150 هزار واحد مسکن روستایی است ، می توانیم مانند نخ تسبیح تمام دستگاه های متولی را جمع کنیم

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، اکبر نیکزاد در همایش الزامات، راه حل های فراوری، مانع زدایی و پشتیبانی گفت: در حال حاضر با رویکرد دولت نو در حوزه نهضت فراوری مسکن، بنیاد مسکن در حال ساخت 150 هزار واحد مسکن روستایی و 60 هزار واحد مسکن شهری با موضوع مردم است.

وی اضافه کرد: بعلاوه در 14 نقطه از کشور که شامل 8 منطقه زلزله زده و 6 منطقه سیل زده است، ستاد بازآفرینی ایجاد شده و با کوشش بنیاد مسکن بازسازی این منطقه ها آسیب دیده در حال اجرا است.

نیکزاد توضیح داد: 40 هزار روستای بالای 20 خانوار در کشور وجود دارد که دارای طرح هادی مصوب هستند که افق این طرح ها 10 ساله در نظر گرفته شده است و اکنون در حال آنالیز طرح هادی 4000 روستا هستیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه لازم بود در حوزه مسکن در شهر تهران یک حرکت جهادی انجام گردد، تاکید نمود: بنیاد مسکن با ظرفیت بالایی که دارد، می تواند به عنوان نخ تسبیح تمامی دستگاه های متولی را جمع کند.

وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه مسکن به وسیله شهرداری تهران گفت: خوشبختانه نگاه مدیریت نو شهر تهران رونق ساخت و ساز در مرکز است و برای تحقق این هدف به سراغ انبوه سازان رفته است.

نیکزاد ادامه داد: در رابطه با اهداف و برنامه های بنیاد مسکن جلسات متعددی با شهردار و معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران برگزار نموده ایم و خوشبختانه دغدغه مدیریت شهری برطرف معضلات مسکن در مرکز است.

به گفته رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت 10 هزار واحد مسکونی با حضور شهردار تهران در جنوب تهران کلنگ زنی می گردد که در این زمینه بنیاد مسکن در کنار مدیریت شهری قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2080

به "نیکزاد: بنیاد مسکن در حال ساخت 150 هزار واحد مسکن روستایی است ، می توانیم مانند نخ تسبیح تمام دستگاه های متولی را جمع کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکزاد: بنیاد مسکن در حال ساخت 150 هزار واحد مسکن روستایی است ، می توانیم مانند نخ تسبیح تمام دستگاه های متولی را جمع کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید