واکسیناسیون کرونا در قلعه دراکولا

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرنگاران/خراسان رضوی در حال حاضر، قلعه برن رومانی که الهام بخش داستان های ترسناک است، میزبان دریافت کنندگان واکسن کرونا شده است.

واکسیناسیون کرونا در قلعه دراکولا

به نقل از نیوز، قلعه دراکولا یا قلعه برن یکی از عجیب ترین و زیباترین قلعه های رومانی است که میراث ملی رومانی نیز محسوب می گردد. داستان های ترسناک و افسانه های زیادی در مورد این قلعه وجود دارد که باعث جذابیت آن شده است البته تنها این داستان ها سبب محبوبیت قلعه دراکولا نشدند بلکه نوع برج ها و معماری داخلی قلعه نیز چشمگیر است.

کشور رومانی در آخر این هفته برنامه واکسیناسیون ویروس کرونا را برای بازدیدنمایندگان این قلعه اجرا می نماید و بازدیدنمایندگان تجربه زخم و درد را با سوزن و نه دندان های خون آشام تجربه خواهند کرد.

یکی از بادیدنمایندگان این قلعه، مهندس 39 ساله لیویو نیکولا گفت: من با خانواده ام به بازدید قلعه آمدم و وقتی پوستر را دیدم شهامتم بیشتر شد و پذیرفتم که واکسن دریافت کنم.

به دریافت نمایندگان واکسن در این قلعه گواهی جسارت و مسئولیت داده می گردد و این قلعه به مدت 100 سال پذیرای آنان خواهد بود و همچنین تور رایگان اتاق شکنجه نیز تقدیم آنان می گردد.

قلعه برن که در یک دره مه آلود در کوه های کارپات واقع شده است، با ولاد سوم یا ولاد دراکولا، شاهزاده رومانیایی قرن پانزدهم مرتبط است هرچند که وی هرگز در این قلعه اقامت نداشته است.

اعتقاد بر این است که توصیفات این قلعه الهام بخش نویسنده داستان های دراکولا، برام استوکر در سال 1897 بوده است.

دولت رومانی به دستگاه های واکسیناسیون محلی و ماراتن های 24 ساعته در اماکن مهم مانند کتابخانه ملی در بخارست روی آورده تا شهروندان بیشتری را واکسینه کند.

بئاتریس مالر، رئیس بیمارستان ماریوس نستا اظهار کرد: این مراکز برای همه افرادی که می خواهند واکسینه شوند اما نتوانستند به وسیله اینترنت ثبت نام نمایند، خدمات ارائه می نمایند.

وی اضافه کرد: دسترسی به افرادی که در بسیاری از مناطق بدون پزشک محلی زندگی می نمایند نیز سخت خواهد بود.

تقریبا 3.6 میلیون رومانیایی از این کشور 19 میلیون نفری حداقل یک دوز واکسن دریافت نموده اند و هدف مقامات واکسیناسیون پنج میلیون نفر تا ماه ژوئن است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1670

به "واکسیناسیون کرونا در قلعه دراکولا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون کرونا در قلعه دراکولا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید