پافشاری اتحادیه اروپا بر بازگشایی مرزهای داخلی

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، به رغم آنکه چشم اندازهای رونق مجدد گردشگری در فصل تابستان با بیم و نگرانیها در مورد سلامت و ایمنی شهروندان در دوران همه گیری ویروس کرونا به شکل پیچیده ای درهم آمیخته است، اتحادیه اروپا روز چهارشنبه طرحی بر بازگشایی مرزهای داخلی این اتحادیه و شروع مجدد سفرها ارائه کرد.

پافشاری اتحادیه اروپا بر بازگشایی مرزهای داخلی

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

در ارتباط با بخش گردشگری که غالباً حدود یک دهم اقتصاد اتحادیه اروپا را تشکیل می دهد و در حال حاضر بر اثر شیوع کرونا به شدت آسیب دیده است، کمیسیون اجرایی اتحادیه اروپا خواهان بازگشت به شرایط نقل و انتقال آزاد و بدون محدودیت در درون این اتحادیه شد.

در این ارتباط، مارگارت وستاگر معاون کمیسیون اجرایی اتحادیه اروپا گفت: افکار ما اکنون به فصل تابستان و مکانهایی جلب می گردد که دوست داریم به آن مکانها سفر کنیم. این به آن معناست که برای یاری به آغاز مجدد سفرها مطابق با آنچه که علم به ما می گوید باید گامهای تدریجی و محتاطانه ای برداریم.

گروههای فعال در صنعت گردشگری نیز از توصیه های کمیسیون اجرایی اتحادیه اروپا به عنوان نخستین گام برای یاری به نجات کسب و کارها تمجید کردند؛ اما طرحهای پیشنهادی این کمیسیون برای 27 عضو این اتحادیه غیرالزام آور است.

افزون بر آن، این کمیسیون توصیه کرد که مرزهای خارجی اروپا دست کم تا اواسط ماه ژوئن همچنان برای اکثریت سفرها بسته باقی بماند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1045

به "پافشاری اتحادیه اروپا بر بازگشایی مرزهای داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پافشاری اتحادیه اروپا بر بازگشایی مرزهای داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید