پرداخت وام فوری با داشتن 2 شرط، کدام بانک ها وام فوری می دهند؟

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، دریافت وام فوری از بانک ها نیازمند ارائه ضامن رسمی است. این شرط جزو شروط اصلی دریافت وام فوری از اغلب بانک هاست.

پرداخت وام فوری با داشتن 2 شرط، کدام بانک ها وام فوری می دهند؟

بانک رفاه

این بانک در طرح انتخاب خود تا سقف 50 میلیون و کف هفت میلیون تومان به متقاضیان، وام با سود 15 درصد می دهد. حداکثر زمان بازپرداخت این وام 36 ماه است و مبلغ هر قسط ماهانه یک میلیون و 733 هزار تومان تعیین شده است.

دو شرط اصلی برای دریافت این وام وجود دارد که مشتریان باید آن ها را داشته باشند تا به آنها وام تعلق بگیرند.

- ارائه ضامن رسمی به بانک

- افتتاح حساب قرض الحسنه

اما این دو شرط برای دریافت وام فوری سخت به نظر می رسد زیرا متقاضی دریافت این وام در کوتاه ترین زمان ممکن احتیاج به دریافت آن دارد و به نظر می رسد پیدا کردن ضامن رسمی مورد تایید بانک در مدت زمان کوتاه سخت باشد.

بانک آینده

این بانک در طرح کارگشا خود تا سقف 20 میلیون تومان با بازپرداخت 36 ماهه به مشتریان تسهیلات می دهد. متقاضیان برای دریافت وام از این بانک هم باید دو شرط اصلی را رعایت نمایند.

- ارائه ضامن رسمی به بانک

- افتتاح حساب قرض الحسنه

اقساط ماهانه این وام برای هر متقاضی 723 هزار تومان برآورد شده است. البته شرایط دریافت وام از این بانک تنها به دو شرطی که گفته شد منتهی نمی گردد.

علاوه بر آن 10 درصد مبلغ تسهیلات نزد بانک بلوکه می گردد. بعلاوه فرد متقاضی برای دریافت تسهیلات طرح کارگشا و ضمانت بازپرداخت اقساط باید تضمین های دیگری از جمله معرفی ضامن رسمی (کسر از حقوق)، جواز کسب وکار و سفته به بانک ارائه دهد.

بانک حکمت ایرانیان

بانک جکمت ایرانیان در طرح حواله حکمت تا سقف 30 میلیون تومان وام می دهد. در این طرح مشتری برای دریافت وام احتیاج به سپرده گذاری ندارد. بعلاوه حداکثر بازپرداخت این وام 30 ماه است که با این حساب اقساط هر وام یک میلیون و 190 هزار تومان تمام می گردد.

این وام با سود 14 درصد به مشتریان اعطا می گردد و برای دریافت آن باید ضامن رسمی مورد تایید به بانک معرفی گردد.

بانک قرض الحسنه مهر

این بانک در طرح وام فوری خود تا سقف 20 میلیون تومان وام می دهد. متقاضیان دریافت وام کالا کار ت از بانک حساب قرض الحسنه در بانک افتتاح نمایند. بعلاوه دریافت این وام احتیاج به ضامن رسمی مورد تایید بانک دارد.

حداکثر زمان بازپرداخت این وام 12 ماه تعیین شده است و اقساط این وام با سود 4 درصد ماهانه یک میلیون و 702 هزار تومان تعیین شده است.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2002

به "پرداخت وام فوری با داشتن 2 شرط، کدام بانک ها وام فوری می دهند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت وام فوری با داشتن 2 شرط، کدام بانک ها وام فوری می دهند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید