چگونه با محصولات سامسونگ فشار خون خود را اندازه گیری کنید؟

به گزارش مجله رویای کره ای، استفاده از گجت های پوشیدنی سامسونگ برای نظارت بر سلامتی موضوع جدیدی نیست، اما اخیرا برنامه نظارت بر سلامت سامسونگ با نظارت بر فشار خون به روزرسانی شده است.

چگونه با محصولات سامسونگ فشار خون خود را اندازه گیری کنید؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سامسونگ امروز پس از اخذ مجوز از وزارت بهداشت مواد غذایی و دارو (MFDS)، برنامه مانیتور سلامت خود را در کره جنوبی راه اندازی کرد. با استفاده از برنامه Health Monitor، کاربران ساعت های هوشمند سامسونگ اکنون می توانند فشار خون خود را به سرعت اندازه گیری کنند.

بیشتر بدانید:

رونمایی از گلکسی فولد 2 سامسونگ به تعویق افتاد؟

چگونه رقم قبض برق خانه را هوشمندانه کاهش دهید؟ +تصاویر

سامسونگ از OLED برای گوشی های گلکسی S21 استفاده می کند

کاربران می توانند فشار خون را از طریق آنالیز موج پالس گلکسی واچ اکتیو 2 که از حسگر های پردازنده ساعت هوشمند استفاده می کند، اندازه گیری کنند. این نتایج سپس با برنامه Health Monitor نصب شده روی تلفن هوشمند همزمان با واچ اکتیو 2 همگام سازی می شوند و کاربران می توانند فشار خون خود را روز ها، هفته ها و ماه ها ردیابی کنند و در صورت تمایل می توانند داده های خود را با پزشکان خود به اشتراک بگذارند.

برای اندازه گیری فشار خون باید برنامه Health Monitor باید بر روی گلکسی واچ 2 و همچنین تلفن هوشمندی که از آن استفاده می شود نصب شود. به روزرسانی نرم افزار ساعت به جدیدترین نسخه برنامه Galaxy Wearable، به طور اتوماتیک نصب می شود.

علاوه بر راه اندازی برنامه Monitor، سامسونگ گفت که ویژگی الکتروکاردیوگرام (ECG) برای کاربران واچ اکتیو 2 در کره جنوبی در سه ماهه سوم سال 2020 فعال خواهد شد.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1092

به "چگونه با محصولات سامسونگ فشار خون خود را اندازه گیری کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با محصولات سامسونگ فشار خون خود را اندازه گیری کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید