کالبدشکافی آیفون 13 تغییرات گسترده سخت افزاری را نشان می دهد

به گزارش مجله رویای کره ای، ساعاتی قبل اولین تصاویر مربوط به کالبدشکافی آیفون 13 منتشر شد که در این تصاویر شاهد موتور تپتیک (Taptic) کوچک تر، باتری بزرگ تر و تغییر موقعیت قطعات سیستم دوربین TrueDepth هستیم.

کالبدشکافی آیفون 13 تغییرات گسترده سخت افزاری را نشان می دهد

گوشی های سری آیفون 13 از فردا به دست کاربران می رسند و اگرچه معمولا چند هفته بعد از عرضه این گوشی ها شاهد تصاویر و ویدیوهای مربوط به کالبدشکافی های حرفه ای هستیم، اما حالا یکی از افشاگران تعدادی از تصاویر قطعات داخلی آیفون 13 را در توییتر منتشر کرده است.

این افشاگر به طور معین به نام این مدل اشاره نکرده ولی در هر صورت با آیفون 13 یا 13 مینی سروکار داریم. از بین تغییرات اجرا شده می توانیم به کوچک تر شدن موتور تپتیک اشاره کنیم که برای بازخورد لرزشی مورد استفاده قرار می گیرد. احتمالا اپل برای افزایش ظرفیت باتری، میزان این موتور را کاهش داده است. گوشی های سری آیفون 13 در کنار بهره گیری از باتری بزرگ تر، از چیپست کم مصرف تری هم استفاده می کنند که این اقدامات به معنای افزایش عمر باتری است.

اپل برای سری آیفون 13 میزان بریدگی نمایشگر را حدود 20 درصد کاهش داده است. این شرکت به منظور کاهش میزان ناچ، قطعات مربوط به دوربین سلفی را به سمت چپ منتقل کرده و پروژکتور مربوط به سیستم فیس ID و دوربین مادون قرمز هم به سمت راست منتقل شده اند. اسپیکر مکالمه هم به بخش فوقانی بریدگی منتقل شده که همین اقدامات کاهش میزان بریدگی نمایشگر را امکان پذیر کرده اند.

اگرچه به احتمال زیاد این گوشی ها نسبت به نسل قبلی خود با تغییرات سخت افزاری بیشتری روبه رو شده اند، ولی برای بررسی این تغییرات باید تا انتشار تصاویر و ویدیوهای مربوط به کالبدشکافی های حرفه ای صبر کنیم.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1831

به "کالبدشکافی آیفون 13 تغییرات گسترده سخت افزاری را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالبدشکافی آیفون 13 تغییرات گسترده سخت افزاری را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید