کتاب خاطرات کرونا منتشر می شود

به گزارش مجله رویای کره ای، رییس حوزه هنری لرستان گفت: کتاب خاطرات کرونایی اقشار مختلف به ویژه مدافعان سلامت و جهادگران منتشر می شود.

کتاب خاطرات کرونا منتشر می شود

به گزارش خبرنگاران محمد کرم الهی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد: فراخوان پیوستن به نهضت خاطره نگاری روزهای کرونایی با عنوان تاریخ را بنویسیم از سوی دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری لرستان اعلام شده تا خاطرات و تجربیات مردم استان در این آزمون را ثبت و در قالب کتاب و مستند منتشر شود.

وی با بیان اینکه علاقه مندان می توانند از 2 طریق در این فراخوان شرکت کنند ادامه داد: شهروندان می توانند با شناسایی سوژه و معرفی به دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان در تدوین و تالیف این کتاب مشارکت کنند و همچنین پزشکان، پرستاران و کادر درمان می توانند خاطرات خود را به حوزه هنری ارایه دهند.

وی شرح داد: حضور نیروهای داوطلب در بیمارستان، تهیه و توزیع مواد ضدعفونی و اقلام بهداشتی، سمپاشی و گندزدایی محلات، بیماران کرونایی بهبود یافته، روزهای قرنطینه مبتلایان و دهها مورد دیگر از اتفاقات کرونایی در این کتاب منتشر خواهد شد.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا کنون 101650در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 6418 نفر رسیده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1041

به "کتاب خاطرات کرونا منتشر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب خاطرات کرونا منتشر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید