کش و قوس لیگ برتر بسکتبال به خاطر لج و لجبازی

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، تیم های بسکتبال مس کرمان و مهرام تهران روز دوشنبه مقابل هم به میدان می فرایند تا ملاقات معوقه خود از هفته ششم لیگ برتر بسکتبال را برگزار نمایند. طبق برنامه ریزی فدراسیون، با برگزاری این ملاقات پفراینده لیگ برتر بسکتبال در نیم فصل بسته شده و تیم ها به استقبال نیم فصل دوم و ملاقاتهای خود در این مرحله می فرایند. این در حالی است که هنوز ملاقات تیم های ذوب آهن و شهرداری گرگان با وجود زمان های مشخص شده، برگزار نشده است.

کش و قوس لیگ برتر بسکتبال به خاطر لج و لجبازی

لج و لجبازی در لیگ حرفه ای بسکتبال

قرار بود ملاقات تیم های ذوب آهن و شهرداری گرگان از هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال در اصفهان برگزار گردد. مهران شاهین طبع و شاگردانش در تیم شهرداری گرگان حتی برای انجام این بازی به اصفهان هم سفر کردند اما به خاطر شرایط این شهر و تصمیمی که شورای تامین برای لغو مسابقه گرفت، آنها بدون انجام بازی و معین نتیجه آن به شهرشان بازگشتند.

با تصمیم کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال، برگزاری این ملاقات معوقه به بعد از اتمام ملاقاتهای نیم فصل نخست موکول شد. بر همین اساس قرار بود پنجشنبه گذشته (28 آذرماه) این ملاقات برگزار گردد. گرگانی ها برای انجام مسابقه به اصفهان سفر کردند اما به خاطر برنامه پروازی، با تاخیر چند ساعته به مقصد رسیدند و به همین دلیل ساعت تمرین رسمی قبل از مسابقه را از دست دادند.

به همین دلیل از سوی شهرداری گرگان درخواستی مبنی بر تعویق مسابقه مطرح شد. این درخواست موافقت فدراسیون را به همراه داشت و به این ترتیب قرار شد تا این ملاقات معوقه با یک روز تاخیر در روز آدینه برگزار گردد اما غیبت مهران حاتمی و شاگردانش در تیم ذوب آهن این بازی را هم لغو کرد!

اصفهانی ها مدعی هستند که تاخیر در پرواز و از دست دادن ساعت تمرین رسمی فقط یک بهانه بوده برای گرگانی ها تا آنها زمان لازم برای رسیدن رایان ریچاردز بازیکن خارجی خود را مهیا نمایند. به همین دلیل اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ذوب آهن اصفهان با وجود نامه ای که از فدراسیون مبنی بر برگزاری بازی در روز آدینه دریافت نموده بودند، اصلا در زمان مقرر در محل مقرر برای بازی حاضر نشدند.

اینگونه شد که روز گذشته تیم شهرداری گرگان همراه با تیم داوری که قرار بود بازی را قضاوت نمایند در محل سالن حاضر شدند اما با درهای بسته روبرو شدند و حتی نتوانستند وارد سالن شوند.

بدین ترتیب دومین زمان معین شده برای برگزاری ملاقات معوقه تیم های ذوب آهن اصفهان و شهرداری گرگان هم لغو شد بدون اینکه خاتمه نتیجه بازی تعیین گردد. با این شرایط البته بعید است زمان دیگری برای این بازی معین گردد و احتمالا کمیته انضباطی در خصوص آن تصمیم خواهد گرفت.

دبیر فدراسیون بسکتبال: منتظر گزارش ناظر هستیم که در خیابان تنظیم شد!

مسعود عماری دبیر فدراسیون بسکتبال در تبادل نظر با خبرنگاران در این زمینه گفت: تاخیر پرواز به اصفهان که باعث معطلی 12 - 10 ساعته بازیکنان شهرداری گرگان در رسیدن به اصفهان شد موضوعی بود که فدراسیون به طور کامل و مستند در جریان آن نهاده شد. به همین دلیل بود که با درخواست گرگانی ها برای تعویق زمان مسابقه موافقت شد. این موضوع را هم به صورت مکتوب به اصفهانی ها اطلاع رسانی کردیم.

وی توضیح داد: با این حال مربیان و بازیکنان ذوب آهن حتی در محل سالن هم حاضر نشدند. این رفتار اصلا حرفه ای و در شان باشگاهی بزرگ و با تجربه مانند ذوب آهن نبود به خصوص که روز گذشته نماینده فدراسیون را هم به سالن راه ندادند. او در خیابان صورت جلسه لازم برای این بازی را تنظیم کرد!

دبیر فدراسیون بسکتبال همچنین در خصوص موضوعات مطرح پیرامون بازیکن خارجی شهرداری گرگان و ادعای مسئولان تیم ذوب آهن در این ارتباط، گفت: این موضوع درست نیست؛ رضایتنامه ریچاردز باید تا قبل از ساعت معین شده برای بازی روز پنجشنبه به دست مان می رسید که اینگونه نشد. با این حساب او اصلا برای بازی روز آدینه هم نمی توانست در ترکیب تیم شهرداری گرگان قرار بگیرد. نمی دانم مسئولان ذوب آهن چرا بهانه تراشی کردند.

وی با بیان اینکه منتظر دریافت گزارش ناظر مسابقه هستیم تا در خصوص آن تصمیم گیری کنیم در پاسخ به این پرسش که آیا محتمل است زمان دیگری برای این ملاقات معوقه معین گردد؟ گفت: به هر حال باید تصمیم منصفانه ای بگیریم. شهرداری گرگان برای این بازی و دو سفری که به اصفهان داشته در مجموع 80 - 70 میلیون هزینه نموده اما در نهایت بازی برگزار نشد. ضمن اینکه ما به صورت مکتوب تعویق بازی و برگزاری آن در روز آدینه را به ذوب آهن اعلام کردیم. این تیم باید از تصمیم فدراسیون تبعیت می کرد.

عماری توضیح داد: کوشش فدراسیون برگزاری لیگ بدون حاشیه است. بهتر است تیم ها هم در این زمینه همکاری لازم را با ما داشته باشند. کوشش مان این است در خصوص این بازی هم هرچه زودتر تصمیم گیری و اطلاع رسانی کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 671

به "کش و قوس لیگ برتر بسکتبال به خاطر لج و لجبازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کش و قوس لیگ برتر بسکتبال به خاطر لج و لجبازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید