گاتزتا: پاری سن ژرمن، ایکاردی را به عنوان جانشین کاوانی می خواهد

به گزارش مجله رویای کره ای، نشریه ورزشی معتبر ایتالیا مدعی شد نام مهاجم آرژانتینی اینتر در فهرست خریدهای تابستانی پاری سن ژرمن قرار گرفته است.

گاتزتا: پاری سن ژرمن، ایکاردی را به عنوان جانشین کاوانی می خواهد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه گاتزتادلواسپورت ایتالیا، تیم فوتبال پاری سن ژرمن میخواهد در خاتمه فصل مائورو ایکاردی را از اینتر به خدمت بگیرد و این احتمال وجود دارد که او را با رقمی به مراتب پایین تر از رقم غرامت فسخ قراردادش جذب کند.

طبق گزارش این نشریه، ایکاردی در صدر فهرست اهداف مورد نظر قهرمان لیگ فرانسه قرار گرفته است و این تیم او را به به عنوان جانشین ادینسون کاوانی در نظر گرفته است. در همین حال این نشریه گزارش نموده که هنوز هیچ مذاکره ای میان طرفین صورت نگرفته است اما PSG در کورس خرید ایکاردی پیشتاز است.

غرامت فسخ قرارداد ایکاردی با اینتر 100 میلیون است که البته تنها برای مدت دو هفته و از سوی باشگاه های غیرایتالیایی قابل پرداخت است با این حال با توجه به تبعید 6 هفته ای او از ترکیب اصلی اینتر در پی اختلافاتی که میان او و مدیران باشگاه بر سر مسئله تمدید قرارداد به وجود آمد، اینتر اکنون با دریافت 70 میلیون یورو هم به فروش این مهاجم آرژانتینی رضایت می دهد.

با وجود آنکه ایکاردی 26 ساله دوره ریکاوری مصدومیتی که مدعی بود مانع از بازی کردنش می گردد را پشت سر گذاشته و به ترکیب برگشته، هنوز هم رابطه گروهی از طرفداران به خصوص اولتراها با او خوب نیست و آنها خواستار فروش کاپیتان سابق تیم شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 185

به "گاتزتا: پاری سن ژرمن، ایکاردی را به عنوان جانشین کاوانی می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاتزتا: پاری سن ژرمن، ایکاردی را به عنوان جانشین کاوانی می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید