گلکسی S21 FE شاید زودتر از آنچه انتظار داشتید عرضه گردد

به گزارش مجله رویای کره ای، اگر در چند ماه گذشته پیگیر خبرهای دنیای فناوری بوده اید، بی شک شایعات زیادی درباره گلکسی S21 FE شنیده اید. نسخه مالی پرچم دار سال جاری سامسونگ که قرار است با سخت افزاری قدرتمند اما قیمتی مقرون به صرفه تر و ویژگی هایی محدودتر نسبت به نسخه های اصلی راهی بازار گردد.

گلکسی S21 FE شاید زودتر از آنچه انتظار داشتید عرضه گردد

پیش از این انتظار می رفت کره ای ها در رویداد Unpacked ماه اوت خود، درکنار محصولاتی مانند گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فلیپ 3 5G، گلکسی واچ 4، واچ 4 کلاسیک و گلکسی بادز 2 از جانشین گلکسی S20 FE 5G که این روزها بسیار محبوب شده هم رونمایی کند. اما ظاهرا کمبود جهانی چیپست ها که به علت شیوع ویروس کرونا به وجود آمده، گریبان گیر سامسونگ که خود از بزرگترین فراوری کنندگان چیپست های موبایلی است هم شده و عرضه S21 FE 5G را با تاخیر روبه رو نموده است.

  • گلکسی S21 فن ادیشن ممکن است در رویداد آنپکد 20 مرداد رونمایی نگردد

با این وجود، به تازگی یکی از مشهورترین افشاگران توییتری که خبرنگار حوزه فناوری هم هست، از بازگشت رسمی این گوشی به خط فراوری سامسونگ اطلاع داد. متاسفانه Roland Quandt در توییت روز گذشته خود به جزئیات نپرداخت و ما را با حدس و گمان ها درباره عرضه نسخه ی 5G از گلکسی S21 FE تنها گذاشت.

قطعا اکنون دیگر برای معرفی گلکسی S21 FE 5G در مراسم روز 11 اوت خیلی دیر شده، اما سامسونگ می تواند مانند سال قبل که در مراسم خود تیزری از معرفی گلکسی زد فولد 2 5G را نمایش داده بود، در Unpacked تابستانی سال جاری خود هم تیزری از گلکسی S21 FE 5G به نمایش بگذارد و عرضه آن را به ماه سپتامبر و پیش از معرفی پرچم داران نو خود موکول کند.

نیازی به شرح این موضوع نیست که اگر همه چیز خوب پیش می رود و سامسونگ واقعا این مدل را به چرخه فراوری بازگردانده است، احتمالا پیش از رسیدن سه ماهه چهارم سال 2021، فروش گلکسی S21 FE 5G را شروع خواهد نمود تا فصل پایانی را با سود مناسبی پشت سر بگذارد.

هنوز تعیین نیست با توجه به بهبودهای چشمگیری که برای این گوشی اعلام می گردد، گلکسی S21 FE 5G قرار است به صورت گسترده و در سطح جهانی به فروش برسد، یا نسخه ای مخصوص بازارهای آمریکای شمالی و اروپا باشد که خلا بین عرضه و تقاضای دستگاه های 5G را پر خواهد نمود.

تا کنون اطلاعات زیادی از این دستگاه منتشر شده است که از میان آن ها می توان به برخورداری از نمایشگر 6.4 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز، باتری 4400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی، دوربین سه گانه با لنزهای 32 و 12 و 8 مگاپیکسلی، چیپ قدرتمند اسنپ دراگون 888 به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره نمود.

  • گلکسی S21 فن ادیشن در مقابل گلکسی S21؛ تفاوت در چیست؟

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات دقیقی از قیمت و شرایط عرضه گلکسی S21 FE 5G در دسترس نیست و برای پی بردن به آن ها باید منتظر اخبار نوتر بمانیم.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1761

به "گلکسی S21 FE شاید زودتر از آنچه انتظار داشتید عرضه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی S21 FE شاید زودتر از آنچه انتظار داشتید عرضه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید