گوشی تاشو موتورولا تا زمستان امسال وارد بازار می گردد

به گزارش مجله رویای کره ای، شرکت موتورولا اعلام نموده که گوشی تاشو خود را بین ماههای دسامبر تا ژانویه وارد بازار خواهد نمود. این خبر برای بسیاری از کاربرانی که به دنبال گوشی های تاشو هستند خشنود کننده خواهد بود.

گوشی تاشو موتورولا تا زمستان امسال وارد بازار می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، موتورولا مدت هاست که برای احیای خط Razr اولین تلفن هوشمند تاشو خود کوشش می نماید و اخیرا نیز جزئیات جدیدی درباره این دستگاه منتشر نموده است. همانطور که پیش بینی می گردد ، این یک گوشی متوسط خواهد بود و ظاهراً در ماه دسامبر 2019 یا ژانویه سال 2020 در اروپا رونمایی می گردد. برای دریافت یکی از این گوشی ها باید هزینه ای کمتر از 1500 یورو صرف کنید.

در مقایسه با گلکسی فولد سامسونگ و میت ایکس هواوی که در واقع بسیار ارزان تر هستند، Razr جدید هنوز هم حدود 50٪ گرانتر از گوشی های رده بالایی است که توسط رقبای این شرکت فراوری شده است. اگرچه این گوشی به علت دارا بودن صفحه های غیر تاشو ممکن است فروش سختی داشته باشد.

افزون بر این ها برخلاف مدل های مشابه، این گوشی دارای صفحه نمایش کوچکتر در قسمت بیرونی خواهد بود که نمایش اعلان ها و نمادهای وضعیت را ممکن می نماید. گوشی Razer جدید با یک باتری بزرگ ساخته می گردد. این تلفن تاشو موتورولا یک گوشی میان رده با برچسب قیمت احتمالی 1500 یورو خواهد بود.

شایعات گذشته ادعا می کردند که Razr جدید از تراشه اسنپدراگون 710 SoC ، 4/6 گیگابایت رم ، 64/128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و یک باتری 2730 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و همه این ها مطابق با اطلاعات جدید واقعیت دارند.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 372

به "گوشی تاشو موتورولا تا زمستان امسال وارد بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو موتورولا تا زمستان امسال وارد بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید