یوونتوس به خاطر شعارهای نژادپرستانه هوادارانش مجازات شد

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرنگاران: مدافع عنوان قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، به خاطر قانون شکنی گروهی از هوادارانش در جریان بازی اخیر این تیم جریمه شد.

یوونتوس به خاطر شعارهای نژادپرستانه هوادارانش مجازات شد

به گزارش خبرنگاران، در پی سر داده شدن شعارهای نژادپرستانه از سوی گروهی از طرفداران تیم یوونتوس در جریان جدال خانگی یکشنبه شب این تیم برابر ناپولی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا، بانوی پیر را از فروش بلیت بخش هایی از استادیوم یوونتوس در 2 بازی خانگی بعدی اش محروم کرد.

در جریان این بازی که یوونتوس آن را با نتیجه 3 برصفر به سود خود به انتها رساند، گروهی از طرفداران بیانکونری به خصوص در 2 قوس شمالی و جنوبی استادیوم، شعارهایی علیه ناپولی سر دادند که به تشخیص مسئولان انضباطی سری A در چارچوب تخلف تبعیض نژادی قومیتی قرار گرفته است.

طبق حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا در بازی خانگی بعدی بیانکونری هیچ هواداری اجازه نشستن در قوس شمالی استادیوم یوونتوس را ندارد. در خصوص قوس جنوبی این استادیوم که معمولاً محل استقرار طرفداران افراطی بانوی پیر است اما جریمه سخت گیرانه تری در نظر گرفته شده است و یوونتوس در بازی خانگی بعدی اش حق فروش بلیت برای این قسمت از استادیوم را ندارد.

2 بازی خانگی بعدی مدافع عنوان قهرمانی سری A که اکنون با یک امتیاز اختلاف نسبت به رم 32 امتیازی در رده دوم واقع شده است، به ترتیب برابر تیم های اودینزه و ساسولو است.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 312

به "یوونتوس به خاطر شعارهای نژادپرستانه هوادارانش مجازات شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس به خاطر شعارهای نژادپرستانه هوادارانش مجازات شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید