یک هواپیمای مسافربری در فرودگاه مشهد فرود اضطراری کرد

به گزارش مجله رویای کره ای، مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: فرود اضطراری هواپیمای حامل مسافران پرواز شیراز - مشهد که از ناحیه چرخ جلو دچار نقص شده بود، با موفقیت در باند فرودگاه بین المللی مشهد انجام شد.

یک هواپیمای مسافربری در فرودگاه مشهد فرود اضطراری کرد

به گزارش خبرنگار از ، محمدباقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: خلبان پرواز شیراز به مشهد اعلام نموده بود که چرخ جلوی هواپیما باز نمی گردد لذا به سرعت تمام اقدامات ایمنی و پیش بینی های لازم فنی انجام و موضوع با ستاد بحران خراسان رضوی نیز هماهنگ شد.

او توضیح داد: خلبان این هواپیمای مسافربری پیش از فرود عملیات پرواز در ارتفاع پایین یا لوپس را انجام داد که طی آن چرخ هواپیما باز شد و این پرنده بدون مشکل فرود آمد.

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: همه مسافران و خدمه این پرواز به سلامت از هواپیما پیاده شده اند و هیچ مسئله ای از این بابت بروز ننموده است.

فرودگاه بین المللی مشهد روزانه محل رفت و آمد 40 هزار مسافر و مراجعه کننده است. این فرودگاه 540 هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پر ترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه 180 پرواز و در زمان اوج مسافرت ها تا 250 پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می گردد.

منبع: ایرنا

/ج.ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 397

به "یک هواپیمای مسافربری در فرودگاه مشهد فرود اضطراری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هواپیمای مسافربری در فرودگاه مشهد فرود اضطراری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید