100 درصد اعتبارات راه آهن بوشهر اختصاص یافت

به گزارش مجله رویای کره ای، استاندار بوشهر گفت: پارسال و امسال برای اجرای طرح راه آهن بوشهر - شیراز تخصیص 100 درصدی اعتبارات را گرفته ایم.

100 درصد اعتبارات راه آهن بوشهر اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار از ، عبدالکریم گراوند صبح امروز در جشنواره شهید رجایی استان بوشهر بیان نمود: شهیدان رجایی و باهنر بزرگترین الگو برای همه ما هستند تا راه را در راستا خدمت گذاری به مردم فراموش نکنیم.

او بیان کرد:استان بوشهر ظرفیت بالایی در حوزه اقتصادی دارد و این استان باید سال ها پیش از خط ریل برخوردار می شد، ولی انجام نشده است.

گراوند اضافه کرد: بدون اینکه هیاهو کنیم، خط راه آهن را از بوشهر آغاز کردیم و پارسال و امسال تخصیص 100 درصدی اعتبارات راه آهن را داشتیم. دنبال نوکری کردن برای مردم هستیم.

او ادامه داد: در مرکز استان بوشهر تک بیمارستانی هستیم و کمبود های بسیار زیادی در بوشهر داریم. بیمارستان شهدای هسته ای تا مهر به بهره برداری می رسد.

استاندار بوشهربیان نمود: مشکل آب را در استان بوشهر حل کردیم و120 میلیارد تومان در حوزه آب و فاضلاب استان بوشهر پارسال و امسال هزینه کرده ایم.

گراوند گفت: طرح فاضلاب جنوب شهر بوشهر آغاز شده است و بخش زیادی از فاضلاب قبلی بوشهر و ایستگاه ها را بازسازی خواهد شد.

او بیان کرد: مدیران دستگاه هایی اجرایی بدانند که حداکثر 20 درصد از منابع در اختیار استان است و 80 درصد اعتبارات ملی است و باید راستا های استفاده از منابع ملی برای توسعه استان استفاده شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: همه مدیران به سراغ منابع ملی بروند. اگر به سمت سیستم وزارت خانه ها نرویم منابع از دست ما می رود و به جای دیگری می رود. سازمان ها و وزارت ها منابع خوبی برای استان ها دارند.

گراوند ادامه داد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ادارات بسیار مهم است و خدمت رسانی در این شرایط نیز باید مد نظر باشد. توسعه خدمات غیرحضوری نیز دارای اهمیت است و باید مد نظر باشد.

او با اشاره به بازگشایی مدارس تحت تاثیر شرایط کرونا، اضافه کرد: زیرساخت های ارتباطی در برخی از مناطق استان مشکل دارد که باید این زیرساخت ها تقویت شود.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1244

به "100 درصد اعتبارات راه آهن بوشهر اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 درصد اعتبارات راه آهن بوشهر اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید