13 کیف کلاسوری برای گوشی های سامسونگ؛ مجذوب کننده، بادوام و کاربردی

به گزارش مجله رویای کره ای، کاورهای محافظ گوشی در مدل ها و طرح های مختلفی در بازار لوازم جانبی گوشی های هوشمند به چشم می خورند که یکی از محبوب ترین آن ها، کیف کلاسوری گوشی است. در این مقاله قصد داریم به آنالیز 13 کیف کلاسوری محبوب و برتر گوشی های سامسونگ در فروشگاه آنلاین خبرنگاران بپردازیم و آن ها را برای خرید به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید این دسته از محصولات را برای گوشی سامسونگ خود دارید، به راحتی به لیستی از برترین ها دسترسی داشته باشید.

13 کیف کلاسوری برای گوشی های سامسونگ؛ مجذوب کننده، بادوام و کاربردی

لیست محتوا

کیف کلاسوری سامسونگ مدل Clear View Cover برای گلکسی S22 اولترا

کیف کلاسوری سامسونگ مدل Clear View Cover EF-ZG990 برای گلکسی S21 فن ادیشن

کیف کلاسوری سامسونگ مدل Clear View Cover برای گلکسی S22 پلاس

کیف کلاسوری سامسونگ مدل EF-ZS918 برای گلکسی S23 اولترا

کیف کلاسوری کیس می مدل Vintage-013 برای گلکسی A73

کیف کلاسوری مدل Bater برای گوشی هوشمند گلکسی A13 سامسونگ

کیف کلاسوری کیس می مدل Vintage-013 برای گلکسی A52 و A52s

کیف کلاسوری موناکو مدل Zigo برای گوشی گلکسی A32 5G

کیف کلاسوری مدل PKIF- A12 برای گلکسی A12

کیف کلاسوری مدل ok برای گلکسی A14 سامسونگ

کیف کلاسوری نیلکین مدل Qin Leather Case برای گلکسی A34

کیف کلاسوری مدل A04-01 برای گلکسی A04 سامسونگ

کیف کلاسوری لوکسار مدل LFC-260 برای گوشی گلکسی A31

سخن پایانی

کیف کلاسوری سامسونگ مدل Clear View Cover برای گلکسی S22 اولترا

لیست برترین کیف های کلاسوری گوشی های سامسونگ موجود در فروشگاه آنلاین خبرنگاران را با یک محصول بسیار باکیفیت و مجذوب نماینده برای گوشی گلکسی S22 اولترا یعنی مدل Clear View Cover شروع می کنیم. این کیف کلاسوری که از جنس چرم مصنوعی، پلاستیک نرم و پارچه فراوری شده، وزن بسیار سبک 89 گرمی دارد و به هیچ عنوان وزن گوشی هوشمند پرچم دار شما را سنگین نمی نماید. این محصول گوشی هوشمند شما را تشخیص می دهد و هنگام بسته شدن کیف، ساعت و نوتیفیکیشن ها بر روی بخش معین شده نمایش داده می گردد تا دیگری نیازی به باز کردن کیف گوشی خود نداشته باشید.

لایه داخلی این کاور در قسمت بدنه گوشی روکش میکروفیبر دارد که به نرمی بدنه و لبه های گوشی را در بر می گیرد و به گوشی هوشمند شما هیچ آسیبی نمی رساند. لایه بیرونی این کاور محافظ نیز به گونه ای طراحی شده که در برابر افتادن نیروی مخالف را ایجاد می نماید. برش های اجرا شده برای این کاور با دقت اجرا شده اند و در نتیجه برای دسترسی به پورت ها با هیچ مسئله ای روبرو نخواهید شد. این کاور از قابلیت شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می نماید و دیگر نیازی نیست برای استفاده از این قابلیت کاربردی، گوشی را از کیف کلاسوری اش خارج کنید.

کیف کلاسوری سامسونگ مدل Clear View Cover EF-ZG990 برای گلکسی S21 فن ادیشن

این کیف کلاسوری که برای گوشی هوشمند گلکسی S21 فن ادیشن طراحی شده، کیفیت و دوام بسیار عالی دارد و تجربه استفاده از گوشی را برای شما بسیار ساده تر خواهد نمود. کیف کلاسوری گوشی مدل Clear View Cover EF-ZG990 از پارچه و پلاستیک سخت ساخته شده و انعطاف پذیری بسیار بالای آن موجب شده تا کاربران هنگام خارج کردن گوشی از کیف هیچ مسئله ای نداشته باشند. این محصول هر دو پنل پشتی و جلویی و بعلاوه فریم های جانبی گوشی هوشمند شما را می پوشاند و با برآمدگی هایی که در بخش دوربین گوشی دارد، از سنسورهای دوربین گوشی هوشمند شما به خوبی حفاظت می نماید. این کاور از برش های دقیقی بهره می برد و به همین دلیل برای دسترسی به پورت و دکمه ها هیچ مسئله ای ندارید.

روی پنل جلویی این کیف کلاسوری گوشی، یک نمایشگر بسیار باریکی تعبیه شده که با گوشی هوشمند شما ست می گردد و اطلاعاتی نظیر ساعت و نوتیفیکیشن ها را برای شما به نمایش در می آورد تا نیازی به باز کردن گوشی نداشته باشید. دیگر نیازی نیست که نگران به جای ماندن اثر انگشت بر روی کاور گوشی خود باشید؛ چرا که اثر انگشت بر روی ساختار مات این کیف نمی ماند. در بخش داخلی شاهد استفاده از کاور مبتنی بر TPU هستیم که به خوبی از گوشی در برابر ضربات محافظت می نمایند. این محصول امکان استفاده به عنوان استند را نیز به کاربران می دهد. وزن این کیف کلاسوری نیز بسیار سبک است.

کیف کلاسوری سامسونگ مدل Clear View Cover برای گلکسی S22 پلاس

اگر برای گوشی هوشمند پرچم دار گلکسی S22 پلاس خود در پی خرید یک کاور کلاسوری بادوام و باکیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما کیف کلاسوری سامسونگ مدل Clear View Cover است. این محصول که جزو کیف های گران قیمت فروشگاه خبرنگاران به شمار می رود، وزن حدود 60 گرمی دارد و به راحتی می توان گوشی را درون آن قرار داد یا آن را خارج کرد. این کیف کلاسوری با پوشش کامل پشت، نمایشگر و دور تا دور گوشی به خوبی از آن در برابر آسیب هایی مانند خراشیدگی، ضربات احتمالی و گردوغبار محافظت می نماید.

کیف کلاسوری سامسونگ مدل Clear View Cover در قسمت دوربین پشت گوشی، لبه ای ضخیم تر دارد و همین امر موجب شده که در صورت سقوط گوشی و ضربه خوردن به آن، دوربین با سطح برخورد فاصله داشته باشد و به آن آسیبی نرسد. برش اجرا شده برای پورت ها و دکمه ها با دقت بسیار بالایی اجرا شده اند و برای بهره گیری از این موارد هیچگونه مزاحمتی را ایجاد نمی نماید. در پنل جلویی این کیف، محفظه ای طراحی شده تا شما بتوانید بعضی از مهم ترین اطلاعات گوشی خود نظیر ساعت و موارد دیگر را بدون باز کردن کاور به راحتی مشاهده کنید.

کیف کلاسوری سامسونگ مدل EF-ZS918 برای گلکسی S23 اولترا

کیف کلاسوری سامسونگ مدل EF-ZS918، یک محصول بسیار باکیفیت برای گوشی هوشمند پرچم دار گلکسی S23 اولترا است که از جنس پلی اورتان فراوری شده و به صورت همه جانبه از گوشی هوشمند شما محافظت می نماید. این کیف کلاسوری گوشی کیفیت ساخت و دوام بسیار بالایی که دارد در گذر زمان، به هیچ عنوان تغییر شکل نخواهد داد. برش های این کاور در قسمت پورت ها و دوربین با دقت بسیار بالایی اجرا شده و وزن بسیار سبک 75 گرمی آن، در استفاده طولانی مدت برای کاربران آزاردهنده نخواهد شد. این کیف به طور کامل دکمه های روی گوشی هوشمند شما را پوشش می دهد که باعث جلوگیری از خط وخش و ورود گردوغبار خواهد شد.

علاوه بر این با استفاده از این محصول، لنز دوربین گوشی نیز تحت محافظت قرار می گیرد. این کیف کلاسوری، گوشی هوشمند شما را تشخیص می دهد و هنگام بسته شدن کیف، بعضی اطلاعات کاربردی نظیر ساعت و نوتیفیکیشن ها روی بخش معین شده نمایش داده می گردد تا دیگری نیازی به باز کردن کیف گوشی خود نداشته باشید. در بخش داخلی این کیف کلاسوری چند محفظه برای قرارگیری کارت های مختلف تعبیه شده که شما می توانید در صورت لزوم از آن ها استفاده کنید. این نوع کیف ها قیمت بالایی دارند و این مدل هم از این قاعده مستثنا نیست.

کیف کلاسوری کیس می مدل Vintage-013 برای گلکسی A73

کیف کلاسوری کیس می مدل Vintage-013 که برای گوشی میان رده گلکسی A73 سامسونگ طراحی و عرضه بازار شده، کیفیت بسیار خوبی دارد و می تواند ظاهر بسیار مجذوب نمایندهی به گوشی هوشمند شما ببخشد. این محصول از جنس چرم مصنوعی، پلاستیک نرم و پلاستیک TPU فراوری شده و حدود 30 گرم وزن دارد که با قرار دادن گوشی درون آن، اصلا سنگینی اضافه را حس نخواهید کرد. بخش درونی این کیف کلاسوری گوشی با میکروفایبر پوشانده تا به بدنه گوشی شما هیچ آسیب و خط وخشی وارد نگردد. این کیف از استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متر بهره می برد و بنابراین خیال شما را بابت محافظت در برابر سقوط تا حد زیادی راحت می نماید.

از دیگر ویژگی های مهم کیف کلاسوری کیس می مدل Vintage-013 باید به قابلیت استفاده به صورت استند آن اشاره کنیم که مثلا برای تماشای فیلم و سریال مورد استفاده قرار می گیرد. برش های اجرا شده برای این کیف محافظ با دقت اجرا شده اند و در نتیجه برای دسترسی به پورت ها با هیچ مسئله ای روبرو نخواهید شد. این محصول مجهز به قفل آهنربایی است تا کیف در صورت بسته شدن به راحتی باز نگردد. بعلاوه باید به محفظه های تعبیه شده برای قرارگیری کارت درون این کیف کلاسوری اشاره کنیم که کاربران می توانند از آن در صورت لزوم بهره ببرند. این کیف در برابر آب نیز مقاوم است و از قابلیت شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می نماید.

کیف کلاسوری مدل Bater برای گوشی هوشمند گلکسی A13 سامسونگ

کاربران گوشی هوشمند گلکسی A13 سامسونگ می توانند کیف کلاسوری مدل Bater را به عنوان یکی از برترین کیف های کلاسوری موجود در فروشگاه آنلاین خبرنگاران برای خرید خود در نظر بگیرند. این محصول که ترکیبی از چرم مصنوعی و پلاستیک TPU است، نرمی و لطافت خاصی دارد و در دست گرفتن آن حس بسیار خوشایندی را به کاربران منتقل می نماید. انعطاف پذیری این کیف کلاسوری گوشی بسیار بالاست و کاربران به راحتی می توانند گوشی را درون کیف قرار دهند و یا آن را خارج نمایند. لبه های اطراف نمایشگر و دوربین این کیف کلاسوری کمی برآمده طراحی شده اند تا این بخش ها هنگام قرارگیری گوشی روی سطح صاف، آسیبی نبینند.

کیف کلاسوری مدل Bater وزن حدود 110 گرمی دارد و به هیچ عنوان بر وزن نهایی گوشی هوشمند شما اضافه نمی نماید. این محصول قابلیت تبدیل شدن به استند را دارد و به راحتی می توانید از آن برای فیلم تماشا نیز استفاده کنید. بدنه مات این کیف کلاسوری ضدلک و اثر انگشت است؛ بنابراین در دست گرفتن آن ردی از انگشتان روی قاب باقی نخواهد گذاشت و ظاهر زیبای آن همیشه حفظ می گردد. درون این کیف چند محفظه برای قرارگیری کارت های مختلف تعبیه شده و بعلاوه از قفل آهنربایی نیز بهره می برد. در بخش داخلی یک بافت پارچه ای قرار گرفته تا گوشی به محکمی درون این کیف قرار بگیرد.

کیف کلاسوری کیس می مدل Vintage-013 برای گلکسی A52 و A52s

کیف کلاسوری کیس می مدل Vintage-013 جزو محصولات بسیار باکیفیت و پرفروش فروشگاه آنلاین خبرنگاران به شمار می رود که برای گوشی های هوشمند مختلفی از جمله گلکسی A52 و A52s طراحی شده است. جنس این کاور محافظ ترکیبی از چرم مصنوعی و پلاستیک TPE است که دوام خوبی را به کاربران ارائه می دهد و در اثر استفاده زیاد به هیچ عنوان پوسته پوسته نمی گردد. این محصول از تمام بخش های گوشی هوشمند شما به طور کامل محافظت می نماید و قسمت های مربوط به پورت و درگاه های گوشی به شکل کاملاً ظریفی به جهت دسترسی آسان کاربر، برش داده شده اند.

در بخش داخلی این کیف کلاسوری گوشی شاهد قرارگیری دو قسمت برای کارت بانکی و یک محفظه برای قرارگیری پول هستیم. از این کیف کلاسوری می توانید به عنوان استند هم استفاده کنید. اگر گوشی هوشمند با سطوح سفت و سخت برخورد کند، این کیف کلاسوری تا حد امکان مانع از انتقال ضربه به گوشی شما خواهد شد. با توجه به اینکه بخش پشتی این کیف کلاسوری ساختاری مات دارد، دیگر نگران نیست دغدغه جذب اثر انگشت را داشته باشید. قفل آهنربایی این محصول عملکرد بسیار خوبی دارد و اجازه باز شدن کیف را نمی دهد. این کیف چرمی باریک است و در ضخامت و حجم گوشی تغییر قابل ملاحظه ای به وجود نمی آورد.

کیف کلاسوری موناکو مدل Zigo برای گوشی گلکسی A32 5G

کیف کلاسوری موناکو مدل Zigo از دو بخش سخت و نرم ایجاد شده تا به صورت همه جانبه و کامل از گوشی هوشمند شما محافظت کند. قسمت درونی این کیف کلاسوری دارای بخش نرم پوشیده از میکروفایبر است که مانع از آسیب رساندن و ایجاد خط وخش روی بدنه گوشی هوشمند شما می گردد. بخش بیرونی که از چرم مصنوعی و پلاستیک TPU ساخته شده، گوشی هوشمند شما را عملا در برابر تمام ضربات سخت بیمه می نماید. این محصول که برای گوشی گلکسی A32 عرضه شده، وزن بسیار سبکی دارد و بدون هیچ محدودیتی به تمامی پورت ها و دکمه های گوشی دسترسی خواهید داشت.

در بخش داخلی این کیف کلاسوری شاهد قرارگیری محفظه ای برای کارت های مختلف هستیم که برای کاربران می تواند بسیار کاربردی باشد. بعلاوه ارتفاعی میان کیف و لنز دوربین گوشی تعبیه شده که باعث می گردد هنگامی که گوشی را روی میز یا سطح صاف قرار می دهید، سنسور دوربین آن دچار خراشیدگی نگردد. این کیف محافظ قابلیت تبدیل شدن به استند را نیز دارد و قفل آهنربایی آن نیز در عین مقاوم بودن، به سادگی باز و بسته می گردد.

کیف کلاسوری مدل PKIF- A12 برای گلکسی A12

کیف کلاسوری مدل PKIF- A12 حدود 30 گرم وزن دارد و انعطاف پذیری بالای آن موجب می گردد تا به راحتی بتوانید گوشی هوشمند گلکسی A12 خود را درون کیف قرار دهید و در مواقع لزوم آن را خارج کنید. این محصول از جنس چرم مصنوعی باکیفیت فراوری شده که در برابر ضربات و خط وخش های احتمالی مقاوم است. لبه های این کیف کلاسوری، به نحوی طراحی شده که روی دکمه های گوشی را نیز می پوشاند و پورت ها نیز با دقت بسیار بالایی برش داده شده اند تا محدودیتی از این بابت برای استفاده کاربران ایجاد ننمایند.

این محصول ضخامت مناسب و وزن بسیار کمی داشته و از تمام زوایای گوشی در برابر ضربات و خط وخش ها محافظت می نماید. از دیگر معینه های این کیف باید به قابلیت استفاده به صورت استند آن اشاره کنیم که به عنوان نمونه برای تماشای فیلم و سریال مورد استفاده قرار می گیرد و بعلاوه از قفل آهنربایی نیز بهره می برد.

کیف کلاسوری مدل ok برای گلکسی A14 سامسونگ

کیف کلاسوری مدل ok که برای گوشی هوشمند نو گلکسی A14 سامسونگ روانه بازار شده، طراحی و ظاهر بسیار مجذوب نمایندهی دارد و از چرم مصنوعی بادوام و سازگار با محیط زیست و غیرسمی فراوری شده تا بدین ترتیب به برترین شکل ممکن از گوشی شما محافظت کند. وزن این کیف کلاسوری بسیار سبک است و سنگینی آن را به هیچ عنوان احساس نخواهید کرد.

این کاور محافظ از ساختار مات بهره می برد و اثر انگشت را به خود جذب نمی نماید. جنس این محصول ضد تعریق است و هنگام گرفتن گوشی در دست، داخل دستتان عرق نخواهد نمود. بعلاوه برش های این کاور در قسمت پورت ها و دوربین با دقت بسیار بالایی اجرا شده تا هیچ محدودیتی برای استفاده کاربران از گوشی وجود نداشته باشد.

کیف کلاسوری نیلکین مدل Qin Leather Case برای گلکسی A34

کیف کلاسوری مدل Qin Leather Case از برند نیلکین از نوترین مدل های عرضه شده این کمپانی است که برای گوشی گلکسی A34 طراحی شده و مجذوب نمایندهیت بسیار خاصی را به گوشی هوشمند شما می دهد. این محصول از جنس پلاستیک سخت و چرم مصنوعی باکیفیت فراوری شده و از همه بخش های گوشی به خوبی محافظت می نماید.

لبه های این کیف کلاسوری از صفحه کمی بالاتر می آیند و باعث شده در هنگام افتادن به صفحه گوشی آسیبی وارد نگردد. این کاور از دست شما سر نمی خورد و به راحتی هم در جیب قرار می گیرد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به پوشش نرم داخلی و محفظه نگهداری کارت ها اشاره نمود.

کیف کلاسوری مدل A04-01 برای گلکسی A04 سامسونگ

کیف کلاسوری مدل A04-01 از چرم مصنوعی بهره می برد و در رنگ های متنوعی راهی بازار شده است. این محصول وزن بسیار سبکی دارد و از همه بخش های گوشی هوشمند شما به طور کامل محافظت می نماید. از دیگر ویژگی های این کیف باید به قابلیت استفاده به صورت استند آن اشاره کنیم که در صورت لزوم می توانید از آن استفاده کنید و بعلاوه مجهز به قفل آهنربایی نیز است. درون این کیف با پوشش میکروفایبر پوشانده شده تا از ایجاد لکه روی بدنه گوشی جلوگیری گردد.

کیف کلاسوری لوکسار مدل LFC-260 برای گوشی گلکسی A31

در نهایت می رسیم به کیف کلاسوری لوکسار مدل LFC-260. این محصول در عین داشتن وزن بسیار سبک، کیفیت و دوام بسیار خوبی دارد و جنس چرمی آن در اثر استفاده زیاد تغییر رنگ نمی دهد. این کیف کلاسوری گوشی را از ضربه و خط وخش به خوبی حفظ نموده و به لطف برش های بسیار دقیق، در دسترسی به پورت ها هم هیچ مسئله ای را به وجود نمی آورد. این محصول دارای استاندارد نظامی سقوط از ارتفاع 3 متر و محفظه هایی برای قرارگیری کارت است و قابلیت تبدیل شدن به استند را نیز دارد.

سخن پایانی

در این مقاله به آنالیز و معرفی 13 کاور کلاسوری برتر برای گوشی های سامسونگ پرداختیم تا خرید خوبی را از فروشگاه خبرنگاران تجربه کنید.

سوالات متداول

آیا کیف های کلاسوری گوشی های سامسونگ در برابر ضربات مقاوم هستند؟

بله. این دسته از کیف ها مقاومت همه جانبه ای را ارائه می دهند و از گوشی هوشمند شما محافظت می نمایند.

آیا کیف های کلاسوری گوشی های سامسونگ قابلیت استند شدن را دارند؟

بله. بسیاری از این کیف ها را می توان به عنوان استند نیز مورد استفاده قرار داد.

آیا کیف های کلاسوری گوشی های سامسونگ از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می نمایند؟

بله. بسیاری از این کیف ها از این قابلیت پشتیبانی می نمایند.

آیا کیف های کلاسوری گوشی های سامسونگ در برابر آب نیز مقاوم هستند؟

بیشتر این کیف ها در برابر آب مقاوم هستند و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1402 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2254

به "13 کیف کلاسوری برای گوشی های سامسونگ؛ مجذوب کننده، بادوام و کاربردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 کیف کلاسوری برای گوشی های سامسونگ؛ مجذوب کننده، بادوام و کاربردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید