HTC U12 Plus با رنگ سرخ آتشین در آمریکا و کانادا رونمایی شد

به گزارش مجله رویای کره ای، پیش فروش این تلفن همراه هم اکنون شروع شده است و زمان عرضه آن هم ماه سپتامبر (شهریور) معین شده است.

HTC U12 Plus با رنگ سرخ آتشین در آمریکا و کانادا رونمایی شد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

شرکت اچ تی سی به تازگی از تلفن همراه U12 Plus خود با رنگ سرخ آتشین در آمریکا و کانادا رونمایی نموده است.هم اکنون پیش فروش این تلفن های همراه به وسیله وب سایت این شرکت شروع شده است.این تلفن های همراه احتمالا در ماه بعد به بازار عرضه می شوند.رنگ های دیگر این تلفن همراه آبی و مشکی است و جالب اینکه این تلفن های همراه هم اکنون در بازار وجود دارند و رنگ سرخ آتشین هنوز به بازار عرضه نشده است.

نکته جالب در خصوص رنگ جدید این تلفن همراه این است که بستگی به نور تابیده شده به دستگاه ، رنگ آن هم تغییر می نماید.برخی اوقات این تلفن همراه به رنگ بنفش یا طلایی دیده می گردد.چند تلفن همراه دیگر به تازگی با رنگ های خاص به بازار عرضه شده اند مانند هوآوی P20 که با توجه به نور به دو رنگ آبی یا بنفش دیده می گردد. از دیگر گوشی ها با رنگ های خاص می توانیم به موتورولا P30 اشاره کنیم که دارای رنگ آبی ارغوانی است.البته اولین گوشی ای که با رنگ خاص به بازار عرضه شد تلفن همراه U11 شرکت اچ تی سی بود.

جدا از تمام این مسائل تلفن همراه U12 شرکت اچ تی سی جز تلفن های همراه پرچم دار این شرکت در سال 2018 خواهد بود اما رنگ و دوربین این تلفن همراه جز ویژگی های جذاب این تلفن همراه است.حتما در مطلبی به آنالیز ویژگی های جدید این تلفن همراه خواهیم پرداخت.

این تلفن همراه با فضای ذخیره اولیه به قیمت 799 دلار در بازار عرضه شده است و رنگ های آن مشکی یا آبی است.مدل 128 گیگابایتی این تلفن همراه با قیمت 849 دلار در آمریکا و کانادا عرضه خواهد شد.در کانادا قیمت مدل 64گیگابایتی U12 Plus 1099 دلار و مدل 128گیگابایتی آن 1169 دلار خواهد بود.

توضیحاتی در خصوص شرکت HTC

شرکت اچ تی سی سال 1997 در تایوان تأسیس شد و هم اکنون با بیش از دوازده هزار کارمند در زمینه ساخت تلفن های همراه هوشمند فعالیت می نماید. گوشی هایی که این شرکت فراوری می نماید دارای سیستم عامل اندروید، ویندوز موبایل، ویندوز فون و برو موبایل (Brew Mobile) هستند.

اچ تی سی در ابتدا تنها طراح و فراوریکننده اصلی محصولات محسوب می شد و محصولات خود را تحت نام اپراتورهایی مثل تی-موبایل عرضه می کرد. کمپانی تمام تمرکز خود را در عرضه محصولات قراردادی با اپراتورهای تلفن همراه قرار داده بود. امروزه اچ تی سی محصولات خود را تحت برند خود یعنی اچ تی سی عرضه می نماید.اچ تی سی در سال 2011 به عنوان نود و هشتمین برند برتر در بهترین برندهای اینتربرند شناخته شد.

منبع: کالاسودا

منبع: خبر فوری
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 855

به "HTC U12 Plus با رنگ سرخ آتشین در آمریکا و کانادا رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "HTC U12 Plus با رنگ سرخ آتشین در آمریکا و کانادا رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید