آخرین خبر از پرونده ویلموتس در فیفا

به گزارش مجله رویای کره ای، مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال ایران، از یکدیگر شکایت کردند و مدیران فدراسیون امیدوار هستند با رای فیفا، سرمربی بلژیکی نتواند از آن ها غرامت بگیرد.

آخرین خبر از پرونده ویلموتس در فیفا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فدراسیون فوتبال ایران و مارک ویلموتس از هم شکایت نموده اند. دو طرف اعتقاد دارند طرف دیگر بر مفاد قرارداد عمل ننموده است. در حال حاضر فیفا در حالی آنالیز پرونده است و ظرف یک ماه آینده رای نهایی را صادر خواهد نمود. در این بین اما فدراسیون فوتبال امید زیادی دارد تا پرونده به نفعش تمام گردد. ادله های فدراسیون درباره بی اعتبار بودن فسخ قرارداد ویلموتس تا حدودی فدراسیون جهانی فوتبال را قانع کند.

ویلموتس در آبان ماه سال گذشته تصمیم به فسخ قرارداد یک طرفه خود با فدراسیون فوتبال می گیرد. این فسخ قرارداد باعث می گردد تا او به فیفا نامه بزند و آنها را در جریان قرار دهد. فدراسیون اما کوشش می نماید پول او را هر طور که شده پرداخت کند. بعد از کوشش های تاج انتها ویلموتس قانع می گردد تا به ایران بازگردد و بعد همراه با تیم ملی برای بازی با عراق برود. از نظر فدراسیون این یعنی فسخ ملغی شده است. در دفاعیه ایران هم این مسئله برجسته شده است. در صورتی که فیفا به طور قطع این موضوع را بپذیرد، فدراسیون فوتبال برنده این بازی خواهد شد.منابع موثق خبری در فدراسیون می گویند بسیار امیدوار هستند تا رای به نفع ایران صادر گردد و ویلموتس نتواند غرامت سنگین بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1164

به "آخرین خبر از پرونده ویلموتس در فیفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر از پرونده ویلموتس در فیفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید