طراحی باغ: ابتلای 13 گوریل به کرونا در باغ وحشِ آتلانتا

به گزارش مجله رویای کره ای، مسوولان باغ وحشی در آتلانتا از ابتلای 13 گوریل به کووید19 در این باغ وحش خبر دادند.

طراحی باغ: ابتلای 13 گوریل به کرونا در باغ وحشِ آتلانتا

جهت دریافت خدمات طراحی باغ با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، تست کرونای 13 گوریل در باغ وحشی واقع در آتلانتای آمریکا پس از آنالیز نمونه هایی از این حیوانات در آزمایشگاه دامپزشکی جورجیا مثبت اعلام شده و به گفته مسوولان، احتمالا یکی از نگهبانان این مرکز باعث انتقال بیماری به آن ها شده است.

بنابر گزارش ها، مسوولان این باغ وحش زمانی متوجه ابتلای گوریل ها به کووید19 شدند که این حیوانات علائمی چون آبریزش بینی، سرفه خفیف و کاهش اشتها را از خود نشان داده اند.

مدیر ارشد بهداشت حیوانات در این باغ وحش آتلانتا گفت: تیم های سلامت حیوانات از نزدیک، گوریل های مبتلا به کووید 19 را زیر نظر دارند و امیدوارند که بهبودی کامل برای این حیوانات حاصل گردد.

در ماه فوریه امسال میلادی (2021) هم باغ وحش سن دیه گو گفت که هر هشت گوریل جلگه ای در این باغ وحش که چند هفته قبل از این تاریخ به کووید 19 مبتلا شده بودند، بهبودی کامل خود را به دست آورده اند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، بعلاوه باغ وحش کالیفرنیا هم در ماه ژوئیه گزارش داد که دو پلنگ برفی در معرض انقراض هم به ویروس کرونا مبتلا شده اند اما به خوبی به درمان پاسخ می دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1811

به "طراحی باغ: ابتلای 13 گوریل به کرونا در باغ وحشِ آتلانتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی باغ: ابتلای 13 گوریل به کرونا در باغ وحشِ آتلانتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید