اف.بی.آی اسناد مربوط به تحقیقات مولر را مخفی کرد

به گزارش مجله رویای کره ای، ایسنا نوشت: گزارش منتشر شده از سوی سی.ان.ان معین کرد که هیچ یک از بازرسان درباره دخالت ادعایی روسیه یا وکیل ترامپ این شانس را ندارند که به پرونده های مربوط دسترسی داشته باشند و از آنها به عنوان سند استفاده نمایند چون اف.بی.آی برای محافظت در مقابل مداخله ترامپ، آنها را مخفی نموده است.

اف.بی.آی اسناد مربوط به تحقیقات مولر را مخفی کرد

گزارش سی.ان.ان از کتابی متعلق به جفری توبین، تحلیلگر ارشد مسائل حقوقی این شبکه خبری اقتباس شده که مدعی است اداره تحقیقات فدرال آمریکا کپی های تحقیقات مرتبط با روسیه را از ترس اینکه مبادا دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در آن مداخله کند، مخفی نموده است.

جیمز کومی، رئیس وقت اف.بی.آی که از برنامه های رئیس جمهوری برای مقابله با تحقیقات این اداره درباره روابط گزارش شده کارزار انتخاباتی اش با روسیه نگران بود، نشست هایی را با وی شروع کرد و یادداشت هایی را با مقام های ارشد اف.بی.آی به اشتراک گذاشت.

پس از آنکه کومی از سوی ترامپ برکنار شد، معاونش اندرو مک کابه، به تیم وی دستور داد تا تحقیقاتی را درباره ترامپ انجام داده و یادداشت های کومی را به نرم افزار مدیریت پرونده های اف.بی.آی موسوم به SENTINEL بسپارند تا حتی در صورت برکناری خودش هم از آنها در مقابل حذف شدن نگهداری گردد.

البته نگرانی های اف.بی.آی از رفتار ترامپ فراتر رفت و آنها بعضی از کپی های اسناد کلیدی را از آژانس دور کردند. این اقدام برای حفظ در دسترس بودن اسناد درصورتی که ترامپ دستور داد تا تحقیقات سرانجام بگیرد، انجام شد.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1177

به "اف.بی.آی اسناد مربوط به تحقیقات مولر را مخفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اف.بی.آی اسناد مربوط به تحقیقات مولر را مخفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید