کرملین: تشدید تنش میان آمریکا و چین غیر قابل قبول است

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز سه شنبه در سخنانی اظهار داشت که چین و آمریکا هم اکنون که در زمان شیوع کرونا قرار داریم، باید به جای تشدید تنش ها به همکاری روی بیاورند.

کرملین: تشدید تنش میان آمریکا و چین غیر قابل قبول است

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

سخنگوی کرملین در این باره گفت: روسیه خواستار همکاری میان چین و آمریکا به جای تشدید تنش ها است. غیر قابل قبول است که دو کشور در شرایط جاری به اظهاراتی این چنینی روی بیاورند.

دیمیتری پسکوف در ادامه تأکید کرد: مسکو ترجیح می دهد از دو کشور تعامل، همکاری و یاری های متقابل را به جای رد و بدل کردن اینگونه جملات شاهد باشد.

لازم به ذکر است، آمریکا به ویژه در زمان تصدی ترامپ به بهانه های واهی گوناگونی اتهامات مختلفی را علیه چین مطرح نموده است؛ به عنوان نمونه راه انداختن جنگ تعرفه ای علیه چین، ایراد اتهام منشأ کرونا به این کشور و نیز دخالت در امور داخلی پکن با حمایت از آشوب گران در تایوان و هنگ کنگ را می توان در این خصوص برشمرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1060

به "کرملین: تشدید تنش میان آمریکا و چین غیر قابل قبول است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین: تشدید تنش میان آمریکا و چین غیر قابل قبول است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید