اموال مسروقه خود را در نما شناسایی کنید

به گزارش مجله رویای کره ای، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره به این که مالباختگان برای شناسایی اموال مسروقه خود به سامانه نما مراجعه نمایند، گفت: این سامانه برای معین و تکلیف سریع و دقیق اموال و حذف تردد مضاعف مالباختگان، در بستر اینترنت راه اندازی شده است.

اموال مسروقه خود را در نما شناسایی کنید

سرهنگ جواد شفیع زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: به جهت رعایت حقوق شهروندی و راه اندازی سامانه موصوف، بستری فراهم شد تا مالباختگان برای شناسایی سریع اموال خود علاوه بر کاهش هزینه ها و موجبات رضایت از عملکرد پلیس از نمایشگاه مجازی پلیس آگاهی بازدید نمایند.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان رضوی، وی ادامه داد: شهروندان با مراجعه به سایت اینترنتی WWW.Police.ir و ورود به قسمت اموال کشف شده، شماره سریال کالای مسروقه را وارد و شناسایی و پیگیری نمایند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: از آنجایی که این سامانه به صورت متمرکز بوده و شهروندان می توانند اموال مسروقه خود را در سامانه به صورت لحظه ای پیگیری نمایند، لازم است تا شهروندان حتما شماره سریال های تمامی اموال خود را لیست برداری نموده تا در هنگام سرقت و کشف آن توسط پلیس اموال خود را از این طریق شناسایی نمایند و تحویل بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1015

به "اموال مسروقه خود را در نما شناسایی کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اموال مسروقه خود را در نما شناسایی کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید