انتقاد شدید رامنی از سوء مدیریت ترامپ در مقابله با بحران کرونا

به گزارش مجله رویای کره ای، یک سناتور مشهور جمهوریخواه به شدت از سوء مدیریت رئیس جمهور آمریکا در مقابله با شیوع ویروس کرونا انتقاد نموده است.

انتقاد شدید رامنی از سوء مدیریت ترامپ در مقابله با بحران کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، میت رامنی سناتور جمهوریخواه ایالت یوتا با انتقاد از سوء مدیریت دونالد ترامپ در مقابله با بحران کرونا، اظهارات تند و لفاظی های رئیس جمهور آمریکا را یک تراژدی عظیم انسانی ارزیابی نموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش رامنی که یکی از مهمترین منتقدان ترامپ به شمار می رود، در مصاحبه با شبکه سی ان ان گفت: بی شک اظهارات تند و لفاظی های ترامپ درباره توطئه های بی پایه و اساس تقلب در انتخابات آن هم در شرایطی که موارد ابتلا و فوت بر اثر ویروس کرونا در سراسر ایالات متحده به شدت رو به افزایش است، یک تراژدی عظیم انسانی است.

وی اضافه نمود: از دست رفتن جان تعداد زیادی از شهروندان آمریکایی، قلب ها را می شکند ولی در بعضی موارد می توانستیم جلوی افزایش چشمگیر تلفات را بگیریم. متاسفانه بعضی ایالت ها استفاده از ماسک را اجباری نکردند. استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می توانست موجب کاهش شیوع این بیماری گردد.

اظهارات رامنی در حالی مطرح شده است که تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از 14 میلیون نفر رسیده است.

ترامپ عمدتا در برابر این بحران سلامت و بهداشت در آمریکا سکوت اختیار نموده و حاضر نشده است تا از کاخ سفید برای هشدار دادن به مردم برای رعایت تدابیر و اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه استفاده کند.

ترامپ در عوض همچنان به کوشش های خود برای لطمه زدن به انتخابات جنجالی نوامبر ادامه می دهد و حاضر به پذیرش شکست در برابر جو بایدن نشده است.

بسیاری از اظهارات اخیر ترامپ از جمله سخنرانی 46 دقیقه ای اخیرش در فیس بوک بیشتر متمرکز بر تئوری های توطئه آمیز انتخاباتی بوده است.

بایدن پیش از این از شهروندان آمریکایی خواسته است تا در 100 روز نخست ریاست جمهوری اش، از ماسک استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1379

به "انتقاد شدید رامنی از سوء مدیریت ترامپ در مقابله با بحران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد شدید رامنی از سوء مدیریت ترامپ در مقابله با بحران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید