خبرنگاران 60 درصد آمریکایی ها با نامزدی ترامپ در 2024 مخالف اند

به گزارش مجله رویای کره ای، تهران- خبرنگاران- نتایج نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که 60 درصد از مردم آمریکا نمی خواهند که ترامپ بار دیگر در سال 2024 نامزد انتخابات ریاست جمهوری گردد.

خبرنگاران 60 درصد آمریکایی ها با نامزدی ترامپ در 2024 مخالف اند

به گزارش چهار شنبه شب خبرنگاران از نشریه هیل، نتایج نظرسنجی رادیو عمومی ملی (NPR) و شبکه پی بی اس نشان می دهد که تنها 32 درصد از شرکت کنندگان بر این باورند که ترامپ باید در سال 2024 دوباره شانس خود برای ریاست جمهوری را امتحان کند.

طبق نتایج این نظرسنجی ها، 65 درصد از شرکت کنندگان گفتند که ترامپ باید شکست در برابر بایدن را بپذیرد و قدرت را به وی واگذار کند و 61 درصد اظهار داشتند که علی رغم ادعاهای مکرر و بی اساس ترامپ در خصوص تقلب گسترده در انتخابات، نتایج این دور از انتخابات صحیح و دقیق است.

اگر چه ترامپ از پذیرفتن بایدن به عنوان رئیس جمهوری منتخب آمریکا امتناع و کوشش نموده تا نتایج انتخابات را لغو کند، اما گفته می گردد پس از تأیید پیروزی بایدن، وی برنامه ریزی برای اعلام نامزدی در انتخابات سال 2024 را دارد.

در همین مورد تارنمای آکسیوس روز دوشنبه اطلاع داد که دونالد ترامپ در مراسم تحلیف جو بایدن شرکت ننموده و با سفر به فلوریدا در جمع هوادارانش نامزدی در انتخابات 2024 را اعلام خواهد نمود.

منابع مطلع پیشتر به شبکه ان بی سی اطلاع داده بودند که ترامپ به دنبال آن است تا قید حضور در مراسم تحلیف بایدن را زده و در عوض در جمع هوادارانش نامزدی خود در انتخابات 2024 را اعلام کند.

ترامپ ضمن تکرار اتهام ناسالم بودن انتخابات اخیر گفت که اگر مجمع گزینشگران به ریاست جمهوری بایدن رأی دهند کاخ سفید را ترک می نماید.

رئیس جمهوری منتخب آمریکا در راستای مقابله با گسترش ویروس کرونا اظهار داشت که میخواهد مراسم تحلیف خود را در ابعادی کوچک و با جمعیت اندک برگزار کند.

وی گفت که شاید برای انجام این منظور، اول بهمن بر سکوی احداث شده در برابر ساختمان کنگره سوگند ریاست جمهوری یاد کند اما خواستار حضور انبوه جمعیت در این مراسم نیست.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1392

به "خبرنگاران 60 درصد آمریکایی ها با نامزدی ترامپ در 2024 مخالف اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 60 درصد آمریکایی ها با نامزدی ترامپ در 2024 مخالف اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید