انجمن های مردم نهاد در حوزه گردشگری توسعه پیدا نمایند

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، محمود وفایی پیش از ظهر یکشنبه در آیین افتتاحیه خانه تشکل ها با اشاره به ظرفیت های گردشگری استان کرمان گفت: باید با عزمی همگانی این ظرفیت ها را به جهانیان معرفی و صنعت توریسم را رونق ببخشیم چرا که این امر در توسعه مالی منطقه بسیار تاثیرگذار است.

انجمن های مردم نهاد در حوزه گردشگری توسعه پیدا نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات با ویزای کانادا به کدام کشورها میتوان سفر کرد هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

وفایی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به اصول اقتصاد مقاومتی، توضیح داد: تقویت حوزه گردشگری یکی از راه هایی است که می تواند اقتصاد ایران را از وابستگی به نفت رهایی بخشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان یادآور شد: گردشگری موثرترین ابزار توسعه پایدار و اقتصاد هر جامعه است.

وی به نقش انجمن های مردم نهاد اشاره و توضیح داد: حفظ و حراست از آثار ارزشمند تاریخی در گروه همدلی و همراهی مردم است.

وفایی با اشاره به تعداد اندک تشکل های مردمی استان کرمان، اضافه کرد: این تشکل ها باید توسعه پیدا نموده و در شاخه های مختلف به صورت تخصصی فعالیت نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان رویکرد دولت تدبیر و امید را تعامل با مردم و تقویت بخش خصوصی دانست و گفت: با توجه به تعداد زیاد آثار تاریخی در دیار کریمان، ضروری است که هر اثر دارای انجمن حامی و مردمی باشد.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های مردمی در حوزه گردشگری، اضافه کرد: دولت نقش سیاستگذاری و نظارت بر فعالیت های این حوزه را بر عهده دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 711

به "انجمن های مردم نهاد در حوزه گردشگری توسعه پیدا نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجمن های مردم نهاد در حوزه گردشگری توسعه پیدا نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید