اوضاع اسفناک پناهجویان در دروازه های مرزی اروپا

به گزارش مجله رویای کره ای، شرایط اسفناک برای مهاجران در مرز یونان و مقدونیه از یک سو و خبر توافق ترکیه و اتحادیه اروپا برای بازگرداندن مهاجران به ترکیه اوضاع را برای پناهجویانی که با امید بسیار راهی اروپا شده اند به شدت سخت نموده است.

اوضاع اسفناک پناهجویان در دروازه های مرزی اروپا

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، شرایط برای مهاجرانی که در مرز یونان و مقدونیه گرفتار شده اند هر روز سخت تر می گردد. دستیابی اروپا و ترکیه به یک توافق در خصوص پناهجویان نیز خبر خوبی برای مهاجرانی که با سختی بسیار خود را به یونان رسانده اند به شمار نمی رود.

دونالد تاسک رئیس شورای اروپا پس از ملاقات و مصاحبه با رهبران اروپا و احمد داود اوغلو نخست وزیر ترکیه در توییتی نوشت: توافق با ترکیه به معنای آن است که دوران مهاجرت غیرقانونی به اروپا انتها یافته است.

وی در ادامه اضافه کرد: نخست وزیر ترکیه موافقت نموده است که آنکارا اقدامات بیشتری را برای مقابله با مهاجرت غیرقانونی به وسیله آبهای این کشور انجام دهد.

با توجه به این توافق و احتمال زیاد بازگرداندن مهاجران به ترکیه به نظر می رسد باید منتظر واکنشی شدید از سوی این پناهجویان بود. شرایط برای مهاجران به حدی سخت است که بسیاری از آنها در مرز یونان مقدونیه برای تهیه هیزم و گرم کردن خود کوشش زیادی می نمایند و در بعضی موارد با یکدیگر به شدت درگیر می شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1057

به "اوضاع اسفناک پناهجویان در دروازه های مرزی اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوضاع اسفناک پناهجویان در دروازه های مرزی اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید