تور آلمان: اولین قربانی اومیکرون در آلمان

به گزارش مجله رویای کره ای، مؤسسه بیماری های عفونی رابرت کخ آلمان روز پنجشنبه اولین قربانی اومیکرون سویه تازه ویروس کرونا را در این کشور تایید کرد.

تور آلمان: اولین قربانی اومیکرون در آلمان

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اولین مورد مرگ ناشی از اومیکرون در آلمان در حالی تایید می گردد که انگلیس نیز روز پنجشنبه یک رکورد نو دیگر در تعداد مبتلایان به کرونا با 119هزار و 789 مورد ثبت کرد.

داده های آژانس بهداشت انگلیس با این وجود نشان می دهد که بیماران سویه اومیکرون 50 تا 70 درصد کمتر از بیماران مبتلا به دلتا به بستری شدن در بیمارستان احتیاج دارند.

اولیویه وران وزیر بهداشت فرانسه نیز گفت که در این کشور حدود 88 هزار مورد نو ابتلا به کووید-19 شناسایی شدند که این تعداد بالاترین رقمی است که فرانسه از زمان آغاز همه گیری این ویروس در سال 2020 تجربه نموده است.

به گزارش الجزیره، پس از ماه ها کاهش آمار ابتلا به ویروس کرونا در 6 کشور عربی خلیج فارس فرایند مبتلایان در این کشور ها دوباره افزایش یافته است این درحالی است که امارات متحده عربی از میلیون ها بازدیدکننده از نمایشگاه دنیای اکسپو 2020 دبی و سایر رویداد های فصلی استقبال می نماید.

با توسعه روز افزون سویه اومیکرون در سراسر دنیا، آسترازنکا روز پنجشنبه با استناد به داده های یک مطالعه آزمایشگاهی مستقل دانشگاه آکسفورد بیان کرد که این واکسن در برابر نوع نو ویروس کرونا موثر است.

نتایج دو مطالعه در انگلیس نشان می دهد که سویه نو اومیکرون ممکن است خفیف تر از سویه دلتا باشد

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1959

به "تور آلمان: اولین قربانی اومیکرون در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: اولین قربانی اومیکرون در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید