بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از کمپ تیم های ملی کشتی

به گزارش مجله رویای کره ای، به گزارش خبرنگاران، نصرالله سجادی مشاور عالی رئیس، پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی چین و محمود عبداللهی مدیرکل روابط عمومی و مسئول کمیته رسانه کاروان ایران در بازی های آسیایی چین، از جمله همراهان صالحی امیری در کمپ تیم های ملی کشتی بودند.

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از کمپ تیم های ملی کشتی

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در ابتدای این دیدار که حمید سوریان نایب رئیس فدراسیونهم حضور داشت، ضمن خیرمقدم به مهمانان گفت: حدود 104 نفر در اردوهای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ما حضور دارند، و اردوی تیم های کشتی آزاد نوجوانان در بروجرد و فرنگی جوانان در سیستان و بلوچستان نیز با حضور حدود 100 نفر در حال برگزاری است. همین تعداد نیز در قالب تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان و تیم کشتی آزاد جوانان در اردوهایی که به زودی در کرمان برگزار می شود حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: از سوی دیگر ما در رده نونهالان نیز مسابقاتی را در اردیبهشت ماه پیش رو داریم و اردوهای بسترسازی این رده سنی با توجه به اهمیت آن با حضور حدود 200 کشتی گیر و مربی در رشته های آزاد و فرنگی برگزار خواهد شد.

دبیر شرح داد: به شخصه صالحی امیری را بعنوان یک مدیر توانمند قبول دارم و می دانم که ایشان شرایط کشتی و سختی های آن را به خوبی درک می کنند.

صالحی امیری نیز با اشاره به اینکه کشتی جزئی از فرهنگ ما است گفت: خوشحالم که کشتی را داریم، این رشته برای همه مردم ایران است و به شخص مربوط نمی شود و همه باید از آن محافظت و حمایت کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به گزارشی که رئیس فدراسیون کشتی دادند، مشخص است که هزینه های این رشته بالا است ولی بودجه ورزش محدود است و ما نیز تلاش خود را خواهیم کرد که از این رشته حمایت بیشتری انجام دهیم اما تا بودجه ورزش کشور ارتقا پیدا نکند، مسائل حل نخواهد شد و باید در پی رفع این معضل باشیم.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: به شخصه معتقدم که علیرضا دبیر مدیر توانمندی است و کار خود را بلد است و اگر گلایه هایی نیز دارد فقط برای ارتقا کشتی است.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته تحول خوبی در کشتی به وجود آمده و نتایجی که کشتی در رقابت های جهانی کسب کرد، بیانگر این موضوع است.

صالحی امیری حدود 3 ساعت در کمپ تیم های ملی حضور داشت و با ملی پوشان به گفت و گو پرداخت.

رئیس کمیته ملی المپیک در خاتمه این دیدار برای کشتی گیران در رقابت های پیش رو آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 2063

به "بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از کمپ تیم های ملی کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از کمپ تیم های ملی کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید