بازدید مدیرکل ایلام از 3 هتل و مرکز گردشگری

به گزارش مجله رویای کره ای، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام در بازدید از سه هتل و مرکز گردشگری اخبار نویدبخشی را برای توسعه صنعت گردشگری استان اعلام کرد.

بازدید مدیرکل ایلام از 3 هتل و مرکز گردشگری

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده روز یکشنبه 21 اردیبهشت 99 در جریان بازدید از مراحل ساخت هتل چهار ستاره شهر ایلام اظهار کرد: هتل چهار ستاره با استانداردهای بین المللی در ایلام با حجم سرمایه گذاری 80 میلیارد ریال و با ظرفیت اشتغال زایی 20 نفر در حال ساخت است.

او با اشاره به اینکه در راستای توسعه صنعت گردشگری در استان، مجوز احداث هتل چهار ستاره در اولویت قرار گرفت، اضافه کرد: در این راستا زمینی به گستره هشت هزار مترمربع از سوی راه و شهرسازی به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شد که با پیشرفت 60 درصدی در حال ساخت است.

شنبه زاده بیان نمود: مهم ترین دغدغه گردشگران، اقامت آن ها در مراکز استاندارد است و جذب گردشگران خارجی به هتل های مجهز و به روز نیاز دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام بیان نمود: با توجه به اینکه این استان یکی از معبرهای اصلی تردد زوار به شهرهای مذهبی عراق است این منطقه نیازمند سرمایه گذاری در بخش ساخت و تجهیز هتل چهار و پنج ستاره است.

پیشرفت 70درصدی یک مجتمع گردشگری پذیرایی در ایلام

او همچنین از نزدیک در جریان مراحل ساخت یک مجتمع گردشگری و پذیرایی در شهر ایلام قرار گرفت و اظهار کرد: مجتمع گردشگری و پذیرایی شاهماری شامل زیرمجموعه هایی از جمله اماکن اقامتی، رستوران سنتی، پذیرایی سنتی از طریق برپایی سیاه چادر، آلاچیق و ... محلی برای معرفی صنایع دستی و هنرهای سنتی استان ایلام است که همگی از محورهای رونق گردشگری محسوب می شوند.

شنبه زاده اضافه کرد: این مجتمع گردشگری و پذیرایی با حجم سرمایه گذاری 90 میلیارد ریال و با اشتغال زایی 20 نفر با پیشرفت 70 درصدی در حال احداث است.

او با بیان اینکه این مجتمع می تواند به افزایش زیرساخت های اقامتی و ایجاد جاذبه های ماندگاری منجر شود، اضافه کرد: استان ایلام در سیاست های گردشگری به خصوص گردشگری زیارتی با توجه به بحث تردد زوار ایرانی و عراقی و همچنین کاروان های راهیان نور، استانی با اهمیت است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام تأکید کرد: در چارچوب این سیاست توسعه و پیشرفت بخش های زیرساختی گردشگری و ایجاد اماکنی که با حجم بالای تردد و رفت آمد گردشگران و مسافران متناسب باشد، نیز اهمیت زیادی دارند.

او ابراز امیدواری کرد با توسعه و فراهم شدن امکانات، این مجتمع بتواند در تکمیل چرخه خدمات رسانی به صنعت گردشگری و سفر در استان ایلام کمک کند.

پیشرفت 65درصدی مجتمع رفاهی، گردشگری امیدی در ایلام

شنبه زاده در جریان بازدید از مراحل ساخت یک مجتمع رفاهی، گردشگری امیدی در شهر ایلام نیز اظهار کرد: با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون و هیئت همراه از مراحل احداث مجتمع رفاهی، گردشگری امیدی در شهر ایلام بازدید شد. این پروژه با پیشرفت فیزیکی 65 درصدی در حال تکمیل شدن است.

او با بیان اینکه در جریان این بازدید مسائل و مسائل این مجتمع مورد بررسی قرار گرفت، اضافه کرد: ساخت این مجتمع ابتکار ارزنده ای است که می تواند رونق گردشگری در استان را به همراه داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام با اشاره به اینکه این مجتمع شامل زیرمجموعه هایی از جمله اماکن اقامتی، پذیرایی و محلی است، گفت: این پروژه با حجم سرمایه گذاری 60 میلیارد ریال اعتبار انجام شد که برای شش نفر نیز اشتغال زایی دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 1047

به "بازدید مدیرکل ایلام از 3 هتل و مرکز گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرکل ایلام از 3 هتل و مرکز گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید