بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری قم

به گزارش مجله رویای کره ای، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم گفت: 50درصد از تاسیسات گردشگری قم مورد بازدید قرار گرفتند.

بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری قم

با قیمت تور عمان لحظه آخری از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم، حمید یزدانی امروز سه شنبه 13 اسفند 98 با اعلام این خبر گفت: از تاریخ یکم اسفند 98 تا شب گذشته به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در استان 50درصد از تاسیسات گردشگری قم مورد بازدید نظارتی قرار گرفتند.

یزدانی ادامه داد: تعداد تاسیسات گردشگری قم، اعم از هتل ها، هتل آپارتمان ها، مهمانپذیرها، خانه های مسافر، دفاتر خدمات مسافرتی، واحدهای پذیرایی و مجتمع های گردشگری حدود 530 واحد است که از زمان آغاز بیماری کرونا در استان، بیش از نیمی از آنها مورد بازدید شدید نظارتی قرار گرفته اند.

او با بیان اینکه بازدیدهای نظارتی کاملاً ناگهانی و به صورت سرزده انجام می گیرد گفت: این نظارت ها در قالب سه گروه به صورت روزانه و شبانه انجام می گردد و بیشتر ناظر بر اجرای دستورالعمل هایی است که از سوی دکتر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اخیراً ابلاغ شده است.

یزدانی با اشاره به اینکه هدف از این بازدیدها حفظ سلامت مسافران است، گفت: توصیه صاحب نظران بر این است که هموطنان محترم تا رسیدن به شرایط ایمن و مطلوب از سفرهای غیرضروری اجتناب نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: koreandream.ir شناسه مطلب: 837

به "بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید